Trophies and Medals Treintje 90 Posted December 3, 2023 Share Posted December 3, 2023 (edited) Beste routebouwers, nee ik ben geen betweter en ik ga jullie ook niet helpen. Maar ik heb iets gemaakt wat misschien ook iets voor jullie zou kunnen betekenen. Ik stoorde mij vreselijk aan de reclame pagina in TS. Je weet wel; als je iets in TS opstart verschijnt tijdens het laden van jouw keuze die genoemde pagina. SALE bla bla bla. Na veel gekluns (van mij) is het mij, met wat hulp van Sjef 61, gelukt om mijn eigen keus daar te vertonen. Ik kan nu een 6 tal screens daar plaatsen die rouleren tot je laad keuze is voltooid. Ik dacht, dat het misschien ook voor anderen een idee was. Dus ik heb er een setup van gemaakt. Nu kan je daarmee elke screen in TS aanpassen. Ik heb mij aangeboden om een ander zijn keuze ook daarin te zetten. Heeft iedereen daar plezier van. Nu mijn idee voor een routebouwer. Zou het een idee zijn om op die laatste pagina jouw route screens te vertonen? Die zou je dan gelijktijdig met het aanbieden van jouw route, in setup vorm, ook kunnen laten installeren. Laat me het weten dan kunnen we er verder over doorbomen. Het programaatje en een voorbeeld zie je hier Edited December 3, 2023 by Treintje 3 1 Link to comment https://simtogether.com/forums/topic/2469-open-brief-aan-alle-routebouwers/ Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Sweppe 17 Posted December 7, 2023 Share Posted December 7, 2023 Beste Treintje, Ofschoon ik geen routebouwer ben vind ik jouw oplossing voor het tonen van eigen schermen tijdens het laden een fraaie oplossing. Ik heb jou afgelopen zondag een persoonlijk bericht gestuurd en wacht jouw reactie af. Mvg. Sweppe Link to comment https://simtogether.com/forums/topic/2469-open-brief-aan-alle-routebouwers/#findComment-20797 Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts