Jump to content

Open brief aan alle routebouwers


Treintje

Recommended Posts

Beste routebouwers, nee ik ben geen betweter en ik ga jullie ook niet helpen. Maar ik heb iets gemaakt wat misschien ook iets voor jullie zou kunnen betekenen.

 Ik stoorde mij vreselijk aan de reclame pagina in TS. Je weet wel; als je iets in TS opstart verschijnt tijdens het laden van jouw keuze die genoemde pagina. SALE bla bla bla.

Na veel gekluns  (van mij) is het mij, met wat hulp van Sjef 61, gelukt om mijn eigen keus daar te vertonen. Ik kan nu een 6 tal screens daar plaatsen die rouleren tot je laad keuze is voltooid.

Ik dacht, dat het misschien ook voor anderen een idee was. Dus ik heb er een setup van gemaakt. Nu kan je daarmee elke screen in TS aanpassen. Ik heb mij aangeboden om

een ander zijn keuze ook daarin te zetten. Heeft iedereen daar plezier van.

 Nu mijn idee voor een routebouwer. Zou het een idee zijn om op die laatste pagina jouw route screens te vertonen? 

Die zou je dan gelijktijdig met het aanbieden van jouw route, in setup vorm,  ook kunnen laten installeren.

Laat me het weten dan kunnen we er verder over doorbomen.  

 Het programaatje en een voorbeeld zie je hier

 

Edited by Treintje
  • Like 3
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy