Jump to content

Recommended Posts

Beste leden van SimTogether,

We hebben nieuws voor de enthousiaste onder jullie! DEC (Dutch Experienced Creators) heeft testers nodig voor het testen van nieuwe producten.
Als leden van deze community, krijgen jullie nu de kans om als eersten de DEC-producten te testen en jullie waardevolle feedback te delen.
Jouw input speelt een grote rol bij het vinden van problemen bij onze producten, waardoor producten erg verbeterd kunnen worden!

 

Hoe kun je deelnemen?

 

  • Leg uit waarom jij een goeie kandidaat zou kunnen zijn. (door middel van een DM)

          Hier bij stellen we een vraag waar jij antwoord op moet geven. ‘Wat zou jij naar zoeken als jij een product test?’

 

  • Wees aanwezig in het testers team en als je weet dat je niet veel tijd hebt om te testen, laat het ons weten.

           Iedereen helpt maar het aanwezig zijn als nodig is erg gewaardeerd.

 

  • Wees concreet qua feedback, dat is heel belangrijk om een vlekkeloze product uit te brengen.

 

We kijken uit naar jullie betrokkenheid bij dit DEC-testprogramma en waarderen jullie bijdragen aan het testen en verbeteren van onze producten.

 


Met vriendelijke groet,

Caeden (Jackynetic), Het DEC-team 😄

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ik ben 22 jaar machinist bij de NS en gebruik sinds een paar jaar TrainSimulator.

 

Ik zou graag als tester willen meewerken. Ik heb een Discord account.
 

Alvast de groeten uit Zuidbroek!

IMG_1193.jpeg

IMG_1179.jpeg

IMG_1171.jpeg

IMG_1058.jpeg

2AA64B08-0727-47A7-8238-876F89ADEB02.jpeg

A4C87EBA-EC57-49A7-B8CD-95CCEACFF4C9.jpeg

IMG_0807.jpeg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy