Jump to content
SimTogether wenst het Nederlands elftal veel succes op het Europees Kampioenschap 2024! I SimTogether wishes the Dutch team the best of luck at the European Championship 2024! ×
  • 0

Vechtdallijnen Beta 3.5 versie na 3 jaar nog steeds Beta?


Gerwil

Question

Hoi allemaal, ik ben na ruim een half jaar weer in TSC gedoken en ben mijn routes aan het updaten. Nu kom ik de Vechtdallijnen tegen en zie ik dat de laatste versie 3.5 Beta is, maar deze is geplaatst in 2021. Klopt dit nog wel? Vooral omdat er scenario's bij staan onder 3.0 en deze niet als "oud" aangemerkt worden. Ook de QD versie staat nog op 2.0. Graag jullie reactie.

Link to comment
Share on other sites

4 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
Posted (edited)

Hoi Sjef, ja, zover was ik ook al. Mijn vraag was , waarom blijft een Beta-versie, 2 jaar op Beta staan? Beta betekent proefversie. 2 jaar lang op proefversie draaien lijkt me wat lang, of de maker moet niet meer is staat zijn om de versie naar een (voorlopige) definitieve versie om te zetten. Simpele vraag die een simpel antwoord vraagt, meer niet. Probleem wat hierbij ontstaat is dat er verwardheid ontstaat bij gebruikers die ook scenario's willen draaien en die dan scenario's tegenkomen voor oudere versies van de route. Kortom, verwardheid alom, en dat nu al 2 jaar. 

 

MOD Sjef61

image.png

Edited by Sjef61
info toegevoegd.
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Sorry, hoor, maar ik vraag niet naar een releasedatum en ik vraag niet of deze route nog in ontwikkeling is. Ik constateer alleen maar dat een route nu al 2 jaar in Bèta-versie staat zonder dat (blijkbaar) de scenario's aangepast danwel verwijderd zijn, er niet gewaarschuwd wordt dat de aangeboden scenario's wellicht niet werken op de Bèta-versie van de route waarbij ze worden aangeboden en dat er om die redenen verwardheid kan ontstaan bij (al dan niet beginnende) gebruikers.  Dan denk ik: plaats een waarschuwing, zoals "denk erom dat de route nog (steeds) in Bèta-status is, dat er derhalve misschien fouten en bugs in kunnen zitten en dat de aangeboden scenario's wellicht niet kunnen werken op deze versie". 

 

Dat zijn toch geen niet-toegestane vragen? Simtogether is een prachtige site waar ik absoluut veel bewondering voor heb en waar ik, en met mij, veel TSC-fans heel veel aan hebben (gehad). Ook voor alle leden, ontwikkelaars en ja, ook voor de moderators heb ik veel bewondering, maar waarom nu zo moeilijk doen over een simpele vraag?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy