Jump to content
  • 0

Geen reizigers op perrons of in/ uitstap


MannkKraft

Question

Hallo,

 

Ik had TSC eigenlijk al aan de wilgen gehangen wegens overstap naar TSW4.

Echter heb ik door aankoop van TSC treinstel, de boel weer opgestart.

 

Ik zie nu echter geen reizigers meer op geen enkel perron of bij in/ uit stap van de trein.

De figuren zijn soms in een flits te zien, maar daarna niks meer zichtbaar. Soms zie ik ook alleen een schaduw lopen. Vreemd allemaal.

 

Kan het aan de graphics instellingen liggen? Ik heb de settings van Rob Zeeland toegepast.

 

Alvast bedankt.

Link to comment
Share on other sites

7 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

das wel een vreemd probleem. af en toe heel kort of alleen een schaduw.. het lijkt mij niet dat dat zoiezo aan instelling van de graphics kan liggen.. ik weet eigenlijk niet of personen op een perron verdwijnen als je scenery density te laag heb staan.. ik zou de bestanden eens controleren met steam. en zien of je graphic driver up to date is.. of eens een reinstall daar van doen.

 

wat voor grafische kaart heb jij, is deze toereikend voor de game?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Heren,

 

De validatie heeft uiteindelijk gewerkt.

Ik heb deze 2 maal moeten doen. De 1e keer kwamen er wel reizigers op, maar die verdwenen weer na een volgend scenario.

Na de 2e validatie was het hersteld. In ieder geval tot nu toe steeds zichtbaar.

Ik krijg wel onderstaande mededeling. Wat ik met die 1261 bestanden moet?!

 

In ieder geval bedankt voor jullie support.

 

 

image.png.0b0d4c05c78b3b8574df345a32eb6848.png

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Dat zijn missende bestanden of er is iets anders mis met die  bestanden waardoor ze niet gevalideerd konden worden maar steam download en installeert ze opnieuw voor je..dus hoef je niet meer naar om te kijken als het goed is.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy