Trophies and Medals MannkKraft 20 Posted April 28 Share Posted April 28 Hallo, Ik had TSC eigenlijk al aan de wilgen gehangen wegens overstap naar TSW4. Echter heb ik door aankoop van TSC treinstel, de boel weer opgestart. Ik zie nu echter geen reizigers meer op geen enkel perron of bij in/ uit stap van de trein. De figuren zijn soms in een flits te zien, maar daarna niks meer zichtbaar. Soms zie ik ook alleen een schaduw lopen. Vreemd allemaal. Kan het aan de graphics instellingen liggen? Ik heb de settings van Rob Zeeland toegepast. Alvast bedankt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Trophies and Medals Dutch TrainSimulations 1,709 Posted April 29 Share Posted April 29 das wel een vreemd probleem. af en toe heel kort of alleen een schaduw.. het lijkt mij niet dat dat zoiezo aan instelling van de graphics kan liggen.. ik weet eigenlijk niet of personen op een perron verdwijnen als je scenery density te laag heb staan.. ik zou de bestanden eens controleren met steam. en zien of je graphic driver up to date is.. of eens een reinstall daar van doen. wat voor grafische kaart heb jij, is deze toereikend voor de game? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Trophies and Medals MannkKraft 20 Posted April 29 Author Share Posted April 29 Ik heb een Nvidia Geforce GTX1070, die is van de week nog geupdate. Hier een voorbeeld van een mysterious guest: Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Trophies and Medals Dutch TrainSimulations 1,709 Posted April 29 Share Posted April 29 das wel vreemd idd.. heb je al de bestanden gecheckt met steam? zo ja.. dan weet ik het ook even verder niet. als je zeg dat je mijn instellingen heb overgenomen mag het geen probleem wezen daarmee.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Trophies and Medals Trains-xp 312 Posted April 29 Share Posted April 29 Als je nu eens in game op Esc klikt en vervolgens in dat scherm Opties kiest, klik dan op Standaard wat gebeurd er dan, ofwel is het daarna goed? (zie knipsel) Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Trophies and Medals MannkKraft 20 Posted April 29 Author Share Posted April 29 De check loopt op dit moment. Sinds de laatste core update is TSC bij mij behoorlijk instabiel geworden, vandaar mijn overstap naar TSW4. Ik zie nu her en der wat updates en patches van mods, die nu weer werken. Let's wait and see..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Trophies and Medals MannkKraft 20 Posted April 29 Author Share Posted April 29 Heren, De validatie heeft uiteindelijk gewerkt. Ik heb deze 2 maal moeten doen. De 1e keer kwamen er wel reizigers op, maar die verdwenen weer na een volgend scenario. Na de 2e validatie was het hersteld. In ieder geval tot nu toe steeds zichtbaar. Ik krijg wel onderstaande mededeling. Wat ik met die 1261 bestanden moet?! In ieder geval bedankt voor jullie support. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Trophies and Medals Dutch TrainSimulations 1,709 Posted April 29 Share Posted April 29 Dat zijn missende bestanden of er is iets anders mis met die bestanden waardoor ze niet gevalideerd konden worden maar steam download en installeert ze opnieuw voor je..dus hoef je niet meer naar om te kijken als het goed is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Question
MannkKraft 20
Hallo,
Ik had TSC eigenlijk al aan de wilgen gehangen wegens overstap naar TSW4.
Echter heb ik door aankoop van TSC treinstel, de boel weer opgestart.
Ik zie nu echter geen reizigers meer op geen enkel perron of bij in/ uit stap van de trein.
De figuren zijn soms in een flits te zien, maar daarna niks meer zichtbaar. Soms zie ik ook alleen een schaduw lopen. Vreemd allemaal.
Kan het aan de graphics instellingen liggen? Ik heb de settings van Rob Zeeland toegepast.
Alvast bedankt.
7 answers to this question
Recommended Posts