Trophies and Medals Marc D. 240 Posted Friday at 01:54 PM Share Posted Friday at 01:54 PM Na eerst wat problemen te hebben gehad om in te loggen (Google authenticatie) wilde ik eens kijken of er nog wat nieuws te downloaden viel. Tot mijn verbazing zag ik geen downloadsectie meer van Trainsim Classic. Bij nader inzien blijkt er een irritante "screenshot of the month" banier overheen geplaatst te zijn die de Trainsim Classic Downloads verbergt. Handig gedaan Simtogedder . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Warszawysk_ 23 Posted Friday at 02:35 PM Share Posted Friday at 02:35 PM Dag, misschien kan je proberen om iets naar beneden te scrollen? Bij mij hielp het wel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Dobna 5 Posted Friday at 02:53 PM Share Posted Friday at 02:53 PM Als tijdelijke oplossing krijg je een link naar de TSC-downloads: https://simtogether.com/files/category/5-train-simulator-classic/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals rjz222 47 Posted Saturday at 06:19 PM Share Posted Saturday at 06:19 PM Hoi Marc, Mag ik vragen welke browser je gebruikt? De weergave wijkt namelijk nogal af van hoe de website er normaal gesproken uit zou moeten zien. Normaal gesproken zouden de menuknoppen namelijk naar beneden moeten uitvouwen in plaats van naar boven, daardoor is dit binnen het team niet opgevallen. Als ik weet welke browser je gebruikt kunnen we het issue (wellicht) reproduceren en uitzoeken hoe het op te lossen is. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts