Jump to content
  • 0

Gratis Routes/goedkoopste routes Nederland.

Question

Zijn er enkel gratis nederlandse routes met geen payware?

Als er een gratis is, kan het mischien zoals een chris trains zijn dus gewoon een dingetje en dan openen en dan download hij alles zelf

12 answers to this question

Recommended Posts

• 0

Nee, er zijn geen Nederlandse routes zonder payware.

En alle benodigde freeware zal je zelf moeten downloaden en installeren.

Dit hoort nu eenmaal bij deze hobby…..

• 0

Oke dankje. ik heb expert controlls aan maar hoe moet ik dat schermpje op de nederlandse trein aanpassen waarop staat bijv: Utrecht Centraal

• 0

Oke dankje. Ken jij wel eentje die goedkoop is? (Hobby nieuw dus nog uitzoeken vind ik het echt leuk) dus daarom wil ik niet zoveel geld besteden

• 0

Kijk hier eens en loop deze eens na.

https://simtogether.com/files/category/12-the-netherlands/

welke het minste payware nodig heeft weet ik zo niet uit mijn hoofd.

• 0

Nog een vraag ik ben dus alle freeware aan het downloaden maar waar moet ik ze stoppen? Ik heb alemaal TrueType Font bestanden. er zat geen handleiding van

Edited by RafMooonia
  • 0
  • 0

Ik denk dus dat de groene hart het goedkoopst is (72 Eur) Toen moest ik nog chekken of alle treinen goedkoop zijn. toen keek ik en het was weer 81 eur erbij in totaal 153. is er nog een goedkoopere?

Edited by Sjef61
Twee dezelfde topic samengevoegd en titel aangepast.
  • 0

Zelf een route of scenario’s maken .😉

De treinen van ChrisTrains heb je voor alle Nederlandse routes nodig tenzij je er een paar koopt die je wil hebben en daarvoor zelf scenario’s maakt.

Verder zou ik het niet weten om het goedkoper te maken om op Nederlandse routes te rijden.

Je zou ook eerst even kunnen rijden op de meegeleverde route of deze hobby jou bevalt. 

of je kan de route Retro Canvas route kopen waar ook Nederlands materieel inzit van WilburGraphics.

• 0

deze kost 40- en daar zitten treinen en alles bij en je hoef niks apart te downloaden..er even vanuit gaande dat je European Loco & Asset Pack al heb.

en als je in de toekomst toch een andere route wil proberen dan heb je in elk geval al wat treintjes.. voor de missende ChrisTrains treinen zou ik de sale in de gaten houden.. dan is alles 50%