Jump to content

Recommended Posts

*blaast stof af van het forumdeel*

Ik ben langzaam maar zeker aan het repainten begonnen. Ik kan niet beloven dat ik wat uitbreng maar ik ben begonnen met een Qlink Blauw repaint voor de Heuliex GX437 Linium 18m. (DLC)

Eerste repaint die ik gemaakt heb, als volgende staat er een fictieve repaint voor de freeware Mx200 C2 Capacity L op mijn wensenlijstje.

Feedback is welkom. 

Voor de mensen die dit vaardig zijn, ik kan nog hulp gebruiken bij het repainten van de stoelen, hier durf ik mijzelf nog echt niet aan te wagen dus heb ik voorlopig de utrechtse stoelen erin gezet.

Verder mis ik nog de juiste Elektrische waarschuwings sticker. En de juiste stickers die links voorop de bus zitten (oa de wheelchair en buggy stickers) die kon ik niet vinden, als iemand die met mij via een DM op het forum kan delen zou dat fijn zijn. (Note, ik ben niet te bereiken via discord dat gebruik ik niet meer) dus een PB via het forum is mijn preferred way.

Voor de locals: Ik heb een paar kleine artistieke vrijheden genomen, ik vond dat een qbuzz sticker boven de voordeur mooier staat alleen denk dat ik hem nog eens moet bijsnijden. Ook mist de OV-pay text ik weet niet of ik dit nog wil toevoegen, immers zit het er wel op in het echt maar dan heb ik daar ook weer werk van om het goed te krijgen en ik wil graag aan de capacity L beginnen morgen 😛

Bij deze de screenshot! Ik vind dat voor een first time ik het niet slecht gedaan heb, Ja er zijn altijd verbeterpuntjes maar onthou:Dit is de eerste repaint die ik gemaakt heb. Weet nog niet of ik hem wil releasen, Het kan nog veel beter.
ik weet dat er nog blauw op de gelede zit maar ik heb geen idee of de gelede te repainten is op deze bus

20241122163321_1.jpg

Edited by CoraVanLincolnius
Vaardigheidsprobleem van de verfhal (kuch mezelf)
  • Like 2
https://simtogether.com/forums/topic/2742-coras-repaint-hok-omsi2/

Leuk dat je hier aan begonnen bent.

Op dit forumdeel lag inderdaad erg veel stof op.

Hopelijk stimuleert dit weer andere leden..

• Like 1