Jump to content
Het is ChrisTrains Christmas sale. 50% korting op alles van ChrisTrains! I It’s ChrisTrains Christmas sale. 50% off everything from ChrisTrains! ×
  • 0

spel op Steam zetten van Chris trains.

Question

Hallo,

Heb hier een vraag:heb een aantal treinen op Simtogether aangeschaft van Chris Trains,en nu heb ik meerdere ook op Steam want vanaf hier speel ik dit,maar het lukt mij niet om de aangeschafte spellen op Steam te zetten/spelen.

Heb op Steam de nieuw spel toevoegen gedaan en de sleutel ingevuld(hier gaat het denk ik ook mis)maar dit gaat niet.

Ja misschien stom heg zoals geschreven het wel gedaan,maar doe iets verkeerds ,iemand die mij hier de juiste volgorde kan doen ?

bvd Max,

https://simtogether.com/forums/topic/2757-spel-op-steam-zetten-van-chris-trains/

9 answers to this question

Recommended Posts

• 0

Qua Christrains Treinen: ga in de shop naar Downloadbestanden en instaleer je gekochte treinen vanaf daar, als het goed is zie je ze daarna in TS

ICNG als voorbeeld:

image.thumb.png.75984cedaa73dafd5db5f6f2deb7cca2.png

• 0

Het spel staat lokaal op jou computer.

Op Steam kan je alleen een backup maken van je spel en de op Steam aangekochte DLC's.

Volgens mij worden aan gekochte assets/Treinen die niet via Steam zijn aangekocht zoals ChrisTrans ed. niet meegenomen in deze backup.

Al je Trainsimulator opstart via Steam  op een andere pc nadat je de machtiging hebt overgezet,  moet je op die PC weer al je niet Steam aangekochte onderdelen daar ook op weer zetten.

Dit is wat ik zo begrijp van je vraag.

EDIT;\

Anders moet je doen wat ViqFLIRT3 aangeeft als dat je vraag is

• 0

HALLO,

eerst bedankt voor jullie reacties,heb een tijdje terug een andere laptop aangeschaft,maar al de spellen en ook die ik eerder heb aangekocht op simtogether,staan  ook op

de nieuwe laptop,bij opnieuw aanmelden etc.

Heb dus wat V aangaf gedaan ,dat is goed,maar heb in het begin (2022)ook spellen gekocht en die stonden later wel op Steam.

Ander vraagje van de DLC,deze kun je dan vinden in TS,denk dat ik hier zelf foutje maak,zal dit straks even uitzoeken.

• 0

Hallo,

Ben hier weer even terug,probleem is nog niet opgelost,heb gedaan zoals werd uitgelegd in de beschrijving,en op simtogether gaat het istalleren goed ,als ik nu naar Steam ga ,en druk op de buttonspel activeren en vul de sleutel in ,wordt deze niet geaccepteerd,(volgens het voorbeeld klopt dit dan ook niet) ,maar probeer ik de andere butten niet steam spel toevoegen gaat ook niet,

Vind dit wel raar,want om dit te spelen of erbij te doen heb je train sim nodig,zal ongetwijfeld iets verkeerds doen.

Heb steam ook de vraag voorgelegd en kreeg daar dezelfde uitleg qua procedure .

Voor mij is het niet logisch om de sleutel te veranderen zoals zij ook aangeven ,voorbeeld een 1 voor een i etc.

Hoop dat iemand mij even verder kan helpen hiermee,want heb zo niets aan mijn Nederlandse aankopen.

Als je zeker weet dat het product voor registratie bij Steam bedoeld is, kun je onderstaande combinaties nalopen om je ervan te verzekeren dat je cijfers en letters goed hebt ingevuld:

Het cijfer 0 (probeer in plaats daarvan de letter Q, D of O)

Het cijfer 1 (probeer in plaats daarvan de letter I of L)

De letter O (probeer in plaats daarvan de letter Q of D)

De letter B (probeer in plaats daarvan het cijfer 😎

De letter G (probeer in plaats daarvan het cijfer 6)

• 0

Geen idee wat je aan het doen bent.

Je TrainSim had je geactiveerd op je andere computer nam ik aan.

Opnieuw je sleutel invoeren kan dan niet meer.

Hoe heb je dan je  trainSim op je nieuwe computer gezet?

Normaal is de procedure als volgt ;

====

Kan je met 1 Steam account 2 computers?
Ja dat kan

Kan ik mijn Steam-account op andere computers gebruiken?

Je mag je Steam-account gebruiken op elk apparaat dat een verbinding met het Steam-netwerk kan maken.

Zodra je inlogt laat Steam je alle spellen downloaden en installeren die op je account geregistreerd staan.

=====

zodra je dit hebt gedaan moet je wel alle DLC die je niet op Steam hebt aangekocht opnieuw installeren zoals ook de Christrains en alle freeware pakketten.

Kijk anders hier

https://help-steampowered-com.translate.goog/en/faqs/view/4BD4-4528-6B2E-8327?_x_tr_sl=en&_x_tr_tl=nl&_x_tr_hl=nl&_x_tr_pto=rq

• 0

Hallo Sjef,

Wat je hierboven omschrijft is wat ik gedaan heb,alles wat op de oude laptop stond ,stond later gewoon op de nieuwe,en de spellen die erop stonden ,staan er ook.

de DLC die je noemt staan er ook ,maar nieuwe ontbreekt,denk dat dit het probleem geeft dan?

Verder nog  wel een aanvulling,ik zeg dus spellen,maar zijn 4 nL treinen,weet niet of hier nog het verschil maakt voor alles.

Maar goed zal de link eens bezoeken,en misschien staat hier net in wat ik verkeerd doe?

Nog bedankt voor je reactie hoor.

• 0

Je kan alles van de oude wel naar de nieuwe pc overzetten maar dat moet je wel het installatie locatie aanpassen in Steam en dan een integeriteits test doen.

Steam moet wel weten dat het spel op een andere computer en locatie staat. Staat uitgelegd in de link.

Geef in Steam wel het juiste locatie op, dus die  map waar jij jou spel in hebt gekopieerd.

Anders staat het spel er twee keer op

• 0

Goedendag,

Zal dit proberen vandaag uit te voeren.en hoop dat dit gaat lukken.Nog even de vraag: ik kan dit in een nieuwe map van steamapps maken,of is hier een speciale locatie voor.

bvd Max,

• 0

In Steam geef je de locatie op waar jij je spel wil hebben. Of de locatie waar je de boel al naartoe had gekopieerd van je oude pc.