Jump to content
  • 0

Sporen downloaden en installeren Randstad route (ik ben een beginner)

Question

Goedemiddag 

ik wil graag de Randstad west route downloaden. Ik mis nog een paar dingen zoals het spoor maar ik heb moeite om het erin te krijgen. Zou iemand mij daarmee kunnen helpen?

groetjes Juul

image.jpg

Recommended Posts

• 0

Wat dacht je van "mijn downloads" waar ik een rode 4kant om heen had gezet met een pijl 😉

Dan krijg je deze melding

image.png

Daar vul je jou e-mail adres in die bij Chris bekent is en dan krijg je per mail een code die je dan moet invullen.

• 0
Posted (edited)

Goedenavond iedereen!

Ik heb Randstad west gedownload, en heb volgens mij alles gedownload. Ik zie alleen geen muren enzo op Schiphol, weet iemand wat ik mis of heeft iemand een tip?

groetjes Juul 

IMG_4071 2.jpg

Edited by Sjef61
Mod Sjef61; Geen tweede topic openen met dezelfde vraag. Samengevoegd
  • 0

Wat geeft TS tools aan dan.

Heb je Scenery Density' op 100 procent staan?

image.png

• 0

Nee, dat is niet goed, maar je hebt nog geen antwoord gegeven op mijn twee vragen

Dat zijn allemaal mijn assets 😉

• 0
17 minuten geleden, Sjef61 zei:

Nee, dat is niet goed, maar je hebt nog geen antwoord gegeven op mijn twee vragen

Dat zijn allemaal mijn assets 😉

Ja sorry daarvoor😅 ik had de scenery density niet op 100 staan, dus heb dat gedaan! Ik zat nog een beetje te puzzelen met de ts tools! Morgen kijk ik er opnieuw naar.

• Haha 1