Jump to content
Het is nu mogelijk om te stemmen op de Screenshot van de Maand maart! It is now possible to vote for the Screenshot of the Month March!! ×

Recommended Posts

Vandaag is de eerste Nederlandse route voor Train Sim World 5 uitgekomen; Groningen - Zwolle. De route wordt geleverd met de NS SNG en NS ICMm. Check hier alle informatie: https://store.steampowered.com/app/2971270/Train_Sim_World_5_Spoorlijn_Zwolle__Groningen_Route_AddOn/ 

Hier een video van een deel van de route; een ritje als sprinter 6232 van Groningen, via Europapark en Haren, naar Assen. 

• Like 2

Thank god is er toch iemand hier die er aandacht aan besteed! alle info tot nu toe heb ik zo'n beetje bij "de buren" moeten vinden. is natuurlijk ook geen probleem maar het bleef wel oorverdovend stil op ST.

53 minuten geleden, Dutch TrainSimulations zei:

Thank god is er toch iemand hier die er aandacht aan besteed! alle info tot nu toe heb ik zo'n beetje bij "de buren" moeten vinden. is natuurlijk ook geen probleem maar het bleef wel oorverdovend stil op ST.

Er is een vacature voor wie vernieuwingen wil posten op onze site. 

Helaas door gebrek aan enthousiasme van ST leden om dit op te pakken en toe te treden tot ons team zal dit deel braak blijven liggen…

Will they add the rest of the ChrisTrains rolling stock that is for TSC to TSW5?

Edited by Sjef61
Christian must be ChrisTrains

For Christrains rolling stock, unfortunately they will not be coming to TSW5 unless Dovetail decides to partner up with Chris and ask him to upgrade and rebuild his commercial models. I really wouldn't count on this to happen anytime soon, but there will probably be another NS train from DTG in the near future. I hope they will be quick to release an NS DDZ or Plan V in the coming year.

Edited by Sjef61
Tekst van vraagsteller aangepast ;-)
  • Like 1

Na de release van bijna een week geleden heb ik al heel wat voorbij zien komen.. een hoop gezever over wat niet goed is en dan de prijs..

Natuurlijk is er een hoop ruimte voor verbetering maar de treinen zijn toch wel goed gelukt dacht ik zo.. en dan de prijs.. Deze treinen kosten bij Christrains samen 33 euro.. en nu heb je voor 40- er een complete route bij..in mijn ogen is het ook best prijzig en wacht wel tot een sale maar in vergelijking valt het eigenlijk wel mee..