Ik heb laast een probleem proberen oplossen met mijn RWaustria objecten omdat er een aantal op de een of andere manier misde dat heb ik opgelost maar ik heb een nieuw probleem veroorzaakt. Ik mis nu bijna alle straten en voortuigen uit het packet en ik kan die hier niet meer in terug vinden ook niet in het RWP bestand ik heb het verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar niks wekt eerst dee hij het wel dit get specifiek over het Andi_M objecte packet. dit is erg zuur want de straten zijn voor praktisch elke route verplicht. Weet iemand wat ik fout doe? Dit mist er:
Question
randomdude1035 2
Beste railfans,
Ik heb laast een probleem proberen oplossen met mijn RWaustria objecten omdat er een aantal op de een of andere manier misde dat heb ik opgelost maar ik heb een nieuw probleem veroorzaakt
. Ik mis nu bijna alle straten en voortuigen uit het packet en ik kan die hier niet meer in terug vinden ook niet in het RWP bestand ik heb het verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar niks wekt eerst dee hij het wel dit get specifiek over het Andi_M objecte packet. dit is erg zuur want de straten zijn voor praktisch elke route verplicht. Weet iemand wat ik fout doe? Dit mist er:
En nog een paar daaronder.
https://simtogether.com/forums/topic/2825-rwaustria-missende-assets-voor-geen-enkele-reden/Share on other sites
5 answers to this question
Recommended Posts