Jump to content

Recommended Posts

De De Limburgse Spoorlijnen V3.2 zijn uit.

Versie 3.2 van de route “De Limburgse Spoorlijnen” kun je volop genieten van het Limburgse landschap, deze bevat de volgende spoortrajecten:

·         Maastricht - Weert via Sittard en Roermond

·         Maastricht – Kerkrade centrum via Valkenburg en Heerlen

·         Heerlen – Sittard

·         De trajecten Schin op Geul – Kerkrade/Vetschau zoals deze bereden worden door de Zuid-Limburgse Stoomtrein Maatschappij.

Het totale traject is 150 kilometer lang.

In versie 3.2 zijn de trajecten Heerlen – Sittard en Roermond Weert toegevoegd.

Het museumtraject Maastricht – Vaals is uit deze versie verwijderd zodat de station Maastricht en Wijlre in de huidige tijd worden weer gegeven. Dit traject zal in een nieuwe route samen met het ZLSM traject terugkomen.

DOWNLOAD:

https://simtogether.com/files/file/2647-de-limburgse-spoorlijnen/

• Thanks 1
https://simtogether.com/forums/topic/2826-de-limburgse-spoorlijnen-v32/

Vraag: 

Ik heb de route "Im Köblitzer Bergland 3 Reloaded" geïnstalleerd, maar die route had ik al voordat het op Steam werd uitgebracht omdat ik de route via de website van Aerosoft had aangeschaft.

Dit heeft als resultaat dat de content code, de identificatiecode van de route, van de op mijn computer geïnstalleerde "Im Köblitzer Bergland" route afwijkt van de door Steam verstrekte route en ik daardoor (niet overal) ground texture op De Limburgse Spoorlijnen mis. De rest van de in de manual vermelde routes heb ik, via Steam, in mijn bezit.

Mijn vraag (eigenlijk vragen) is dan ook: 

Is mijn geïnstalleerde "Im Köblitzer Bergland 3 Reloaded" route dezelfde route als die op Steam, en zo ja, is er een manier om toch de missende ground textures in De Limburgse Spoorlijnen te krijgen?

Zo niet, dan schaf ik met alle liefde de route aan via Steam, maar dan ben ik bang dat de asset lijst overschreven wordt en ik zo de gebruikte SAD assets op mijn diverse zelfgemaakte routes mis.

Kan iemand mij een antwoord geven?

Alvast dank.

Edited by Sikkenbaas
Tekst vergeten...

Dat de route code afwijkt is niet het probleem.

Het kan zijn dat de gebruikte assets van jou route in een andere map staan in de assets map.

Je kan dit zelf corrigeren in de gebruikte template of routeproperties aan te passen.

Anders help ik je er wel mee 

@Sikkenbaas Mis jij toevallig ook deze ground textures in Kerkrade (en andere plekken)?

Edit: Heb een betere screenshot genomen (bedankt @Sjef61 voor de tip!), maar de missing texture zijn nu grijse klinkers.

Ik heb er namelijk een oplossing voor gevonden, en die is ook vor @BertTrain belangrijk. Terwijl de juiste textures in BertTrain\Heuvelland\Environment\terrain zitten, verwijst de Textures.bin file in deze folder naar de Midden-Nederland Route van Marklin. (dat is het geval met drie textures, Klinkers Grijs, Rood en Trottoirtegel).

grafik.thumb.png.aac00d07497400f19e4ef71c65d784a3.png

Edited by Dobna
nieuwe screenshot + oplossing
  • Thanks 1

@Dobna & @Sjef61

Heren,

Dank u beiden voor de tips!

Bij het doorlezen van de Texture.bin in Bert zijn Heuvelland map kwam ik erachter dat de texture.bin verwijst naar de SAD2016 map, die dus niet in mijn directory stond.

SAD2016 map aangemaakt en de betreffende terrain files erin gestort. 

Et Violà, geen missende texturen meer! 😊

Marklin's Midden Nederland route had ik al geïnstalleerd staan, dus bij Kerkrade had ik geen textuur probleem ondervonden.

20250506171651_1.jpg

20250506173319_1.jpg

• Like 1
  • Thanks 2