Jump to content
Nieuw ChrisTrains Product nu beschikbaar: ChrisTrains Zes and Zces wagons I New ChrisTrains Product now available: ChrisTrains Zes and Zces wagons ×
  • 0

missen de assets en ondergrond diverse NL routes

Question

Hoi allemaal met Ron de vos.Ik heb problemen met een hoop ns routes.Als ik een ns route wil spelen zie ik bij een hoop routes witte tegels geel met zwarte strepen.of er onbreek bij de ene route rails bij en bij de  andere route weer niet,Of er onbreek bij de ene route rijdraad bovenleiding en bij een andere weer niet of  er onbreek gebouwen.Hoe kan ik dat oplossen?Vroeger had ik dat niet zoals de routes Utrecht-tiel Utrecht zwolle en nog een paar andere ns routes dat werkte goed.Ik heb pas train simelator classic 2024 gekocht.Want, ik had al een lange tijd geen train simulator gespeel.Gaarne wacht io op jullie antwoordt.

Met vriendelijke groet Ronde vos

1 answer to this question

Recommended Posts

• 0

Deze problemen ontstaan als je niet alle freeware assets hebt gedownload en geïnstalleerd en niet alle payware  routes hebt gekocht.

Met welke routes heb je deze problemen?

EDIT;

Je kan ook TS tools gebruiken om te kijken wat je nog mist

https://simtogether.com/tutorials/article/33-hoe-installeer-ik-ts-tools-en-controleer-ik-routes-met-ts-tools/