Trophies and Medals rcdevisser 356 Posted 11 hours ago Share Posted 11 hours ago (edited) Ja Sjef, Het was geen kwestie van opnieuw beginnen, maar mn oude PC trok t niet meer waardoor alles stil kwam te liggen. Sinds vorige maand heb ik toch wel een mooie nieuwe game PC met best wel wat aardigs onder de hood. Ben nu bezig de hele zwik van TS20xx/TSC over te zetten, maar gezien mn TS20xx verzameling is dat niet ff 1, 2, 3 gedaan. Was in de tussentijd wel bezig op PS5 met TSWx, maar daar zit mij te wenig stoom in. De sporen die met stoom te berijden zijn heb ik al zoveel bereden, dat die al een aantal keer vervangen moesten worden Dus de virtuele wegwekers van British Rail hadden hun handen vol aan mij. Had alleen al met de Jubilee iets van 2000 mijl weg naast bijna 1000 mijl met de 8F. TSW kent wel een paar mooie routes zoals de Northern Trans Pennines. Heb ook TSWx op de nieuwe PC maar ik moet alles weer opnieuw aanschaffen. Want Sony geeft niks af naar Steam. Ik ben er in ieder geval zeer blij mee dat TS20xx/TSC weer op stoom komt bij mij. Edited 11 hours ago by rcdevisser Link to comment https://simtogether.com/forums/topic/2845-bezig-met-experimenteren-het-maken-van-wagons/page/2/#findComment-24127 Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts