Trophies and Medals Thijmen.1666 11 Posted Thursday at 05:32 PM Share Posted Thursday at 05:32 PM Hoi allemaal, gebruikers van SimTogether, Ik zal mijzelf eerst even voorstellen. Mijn naam is Thijmen en ik ben downloadmedewerker bij SimTopia. Zoals velen van jullie waarschijnlijk al weten, stopt SimTogether binnenkort. De website gaat op vrijdag 30 januari 2026 offline. Om teleurstellingen te voorkomen, zoals vragen in de trant van “Ik mis dit assets in een route” of “Waar kan ik die repaint nog vinden?”, raden wij iedereen dringend aan om zo veel mogelijk downloads veilig te stellen. Denk hierbij aan assets, repaints, soundmods en scenario’s die je graag gebruikt. Vanuit het downloadteam van SimTopia willen wij graag zo veel mogelijk waardevolle content behouden. Ons doel is om bestaande repaints, assets, soundmods en scenario’s over te zetten naar de nieuwe website van SimTopia, zodat deze beschikbaar blijven voor de community. Daarom doen wij een oproep: Heb jij ooit soundmods, scenario's, assets of repaints gemaakt voor SimTogether of DutchSims en lijkt het je leuk om deze opnieuw in het zonnetje te zetten op SimTopia? Dan horen wij dat heel graag! Je kunt: Mij of één van de leden van het download team een privébericht sturen met de link(s) naar de content die je wilt laten overzetten. Of reageren in dit topic hieronder met de link(s) naar de content die je wilt laten overzetten. Je mag natuurlijk ook zelf alvast een account aanmaken op SimTopia, al zijn de downloadmogelijkheden voor gebruikers op dit moment nog niet actief. Samen kunnen we ervoor zorgen dat zoveel mogelijk mooie content behouden blijft en beschikbaar blijft voor iedereen. Met vriendelijke groet, Thijmen.1666 Downloadteam SimTopia En het personeel van SimTopia Link to comment https://simtogether.com/forums/topic/2888-oproep-overzetting-downloads-simtopia/ Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Alola 318 Posted Thursday at 10:15 PM Share Posted Thursday at 10:15 PM Hoi Thijmen, ik heb in de loop der jaren een paar scenario's gemaakt voor onder andere de Hamburg-Lübeck route, Hamburg Hannover en de South Wales Coastal die meekwam met TS 2017, daarnaast heb ik een paar scenario's voor de Nederlandse routes gemaakt. Ik wil ze heel graag ook op Simtopia beschikbaar stellen, maar de scenario's zijn helaas niet up to date, onder andere maken mijn scenario's (vooral de Duitse en Engelse) gebruik van oudere versies van treinen. Ik ben zeker van plan om ze te updaten en ben al bezig mijn scenario's veilig te stellem 1 Link to comment https://simtogether.com/forums/topic/2888-oproep-overzetting-downloads-simtopia/#findComment-24374 Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Thijmen.1666 11 Posted yesterday at 07:19 AM Author Share Posted yesterday at 07:19 AM 9 uren geleden, Alola zei: Hoi Thijmen, ik heb in de loop der jaren een paar scenario's gemaakt voor onder andere de Hamburg-Lübeck route, Hamburg Hannover en de South Wales Coastal die meekwam met TS 2017, daarnaast heb ik een paar scenario's voor de Nederlandse routes gemaakt. Ik wil ze heel graag ook op Simtopia beschikbaar stellen, maar de scenario's zijn helaas niet up to date, onder andere maken mijn scenario's (vooral de Duitse en Engelse) gebruik van oudere versies van treinen. Ik ben zeker van plan om ze te updaten en ben al bezig mijn scenario's veilig te stellem Hi Alola, Wat mooi om te horen dat je bezig bent met je scenario's! Denk je dat het lukt om ze voor 30 januari in de goede versie te krijgen? Dan mag je ze naar mij persoonlijk mailen! Heb je nog meer andere dingen die je graag wilt overzetten bijvoorbeeld soundmods, assets of repaints? Groetjes Thijmen! - Download medewerker SimTopia Link to comment https://simtogether.com/forums/topic/2888-oproep-overzetting-downloads-simtopia/#findComment-24375 Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Alola 318 Posted yesterday at 07:59 PM Share Posted yesterday at 07:59 PM Hoi Thijmen, Ik denk niet dat het me gaat lukken om de goede versie erin te krijgen voor 30 januari. Ik upload ze wel als de downloadmodule van Simtopia beschikbaar komt en als ik ze bijgewerkt heb. Behalve de scenario's heb ik eigenlijk niks anders. Link to comment https://simtogether.com/forums/topic/2888-oproep-overzetting-downloads-simtopia/#findComment-24376 Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts