Jump to content
  • 0

out of memory error


Dutch TrainSimulations

Question

Om de haverklap krijg ik de out of memory error..

 

als ik bovenleidingen wil maken op 1 spoor crasht het spel ..op 2 sporen is er geen probleem.. als ik een paar keer switch tussen spelen en world editor krijg ik ook die error..word er inmiddels moedeloos van..

 

doe alles uiteraard in 64 bit..

iemand een oplossing..eventueel?

 

specs van mijn PC:

 

2 x Xeon E5-2695 v2 (2 x 12c/24t)

64GB Registerd RAM

GTX 1650

256GB SSD..

Link to comment
Share on other sites

5 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Heb je dat probleem alleen als je die bovenleiding plaats of geplaatst hebt?

over welke bovenleiding heb je het?

Het lijkt op dat een van die  assets corrupt zijn. 

Die bovenleiding map al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd ?

Wat als je andere type bovenleiding gebruikt?

 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Dank voor uw snelle reactie.

 

het gaat om "Fahrleitung~vT_FL2t_CAT_BM_push" deze zou ook automatich naar de volgende moeten gaan maar dat werkt ook niet..zou ook niet weten bij welke dlc deze precies horen.

Ik maak voor het eerst een eigen route en heb wat dlc aangeklikt bij assets.. ik zou ook graag andere bovenleidingen gebruiken maar het nl bovenleiding pakket is meer voor de geavanceerde gebruiker..en dat ben ik nog niet helaas..

 

Maar de out of memory error krijg ik regelmatig..het lijkt er op dat het spel niet de complete 64GB gebruikt..

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Mm. Maar je krijgt die melding  toch niet als je die DLCs speelt?

Als je zelf met een baan bezig bent dan loop je zo wie zo al niet snel tegen een geheugen probleem aan.

Of je moet een paar honderd verschillende assets op een kleine oppervlakte plaatsen.

Je PC  specs. zijn prima.

 

verder is die NL bovenleiding van Michael1234 helemaal niet alleen voor gevorderden.

Je hoeft niet  alles te gebruiken dus gewoon  installeren en gebruiken is mijn advies....al doende  leert men ??

 

Ik zou ieder geval  niet door knoeien met de andere bovenleiding en dan straks er geen zin meer in hebben.

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy