Jump to content
Heb jij jouw screenshot al ingezonden in de Screenshot van de Maand? I Have you already submitted your screenshot in the Screenshot of the Month competition? ×
  • 0

tweede installatie


fritstempel

Question

7 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

 

Dat bedoel ik dat maar een installatie actief is en wordt geupdate  en gezien door Steam.

Je computer is namelijk  gekoppeld aan Steam en de TS202x licentie.

Die andere TS202x versie is niet gekoppeld aan Steam  en  werkt dan in de 'offline mode'  vermoed ik.

De complete werking is dan niet gegarandeerd.

 

Je kan beter de volgende methode volgen.

De route en scenario's staan in de map Content

De gebruikte Assets in de map Assets

Deze twee mappen kan je tijdelijk hernoemen naar bv. Content_NL en Assets_NL

De  twee mappen in die andere versie met payware hernoem je Content_PW en Assets_PW

 

Deze 4 mappen zet je in je actieve TS202x installatie.

Afhankelijk waar je mee wil spelen hernoem je die twee mappen weer naar hun oorspronkelijke naam en vica versa.

 

Na een update moet je wel zorgen dat alle 4 mappen up to date blijven dus dan moet je die twee mappen die niet zijn meegenomen met een update deze actief maken en een integriteit controle doen.

 

 

 

 

 

 

 

Edited by Sjef61
Link to comment
Share on other sites

  • 0
19 uren geleden, Sjef61 zei:

Er kan maar een installatie aktief zijn.

Je kan middels Steam je TS2021 installatie verhuizen naar een andere locatie op de pc.

Bedankt voor de reactie.  Het is niet de bedoeling om beide installaties tegelijk te gebruiken, maar om een te vullen met payware en de andere met freeware. Ogenschijnlijk lijkt het ook wel te werken , maar de utilities.exe om rwp files te binstalleren werkt niet

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ik heb vier Steam installaties; voor Nederlandse, Engelse, Duitse en Overige routes (global). Afhankelijk van de installatie kies ik in de mod manager in Steam de addons die aangevinkt moeten zijn horende bij het land in kwestie. Om TS te starten voor een bepaald land kies ik simpelweg de juiste Steam versie en start TS.

 

Is dit de beste manier? Geen idee, wellicht is mappen hernoemen net zo effectief. Maar om je vraag te beantwoorden; ja, geen probleem.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy