Jump to content
  • 0

Vervolg HLE 2711


Ersto_55

Question

Hallo Robert, als pensionado heb ik nog al wat tijd om te puzzelen. Nu ontdekte ik dat de pantograaf van de 2715 wel netjes tegen de draad gaat; ik dacht daardoor de inhoud van de shape file van de 2715 te kopiëren naar de 2711; alleen is de 2711 dan helaas onzichtbaar.  De cab is wel te zien en het geluid werkt ook, maar dan......

Ik redeneer misschien niet helemaal goed, vrees ik. Misschien heb jij nog een andere suggestie?

 

Vriendelijke groeten,

 

Erwin Stolte 

Link to comment
Share on other sites

1 answer to this question

Recommended Posts

  • 0

Hoi Erwin,

 

Mijn excuus, het antwoord is er helemaal bij ingeschoten. Ik vrees dat .s files op deze manier kopieren niet gaat werken, omdat het doorgaans binair gecomprimeerde bestanden zijn (met als resultaat dat bij een copy-paste van de inhoud er gegarandeerd fouten ontstaan).

Wat je wel zou kunnen doen is een kopie maken van de 2715 en dit .s bestand hernoemen naar de 2711. Dan zou je daarna deze .s kunnen decomprimeren (bijvoorbeeld met Route Riter) en dan in de sectie waar de texturefiles worden aangeroepen de textures van de 2715 vervangen door die van de 2711 (snelste is na decomprimeren even zoeken op .ace, dan komen de verwijzingen naar de textures het snelste naar boven).

 

Mocht je meer info nodig hebben hoor ik het graag, maar zoals je merkt heb ik het over het algemeen best druk, en kan daardoor niet altijd snel reageren.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy