Jump to content
Heb jij jouw screenshot al ingezonden in de Screenshot van de Maand? I Have you already submitted your screenshot in the Screenshot of the Month competition? ×
  • 0

UKTS pakketten


Treinenfan

Question

Goedendag leden van SimTogether,

 

Ik heb al lange tijd een probleem met het downloaden van UKTS pakketten. Het downloaden zelf van Simtogether af is geen probleem, de download komt in mijn download map te staan, maar als ik het pakket open krijg ik dit te zien: zie plaatje (ik krijg dit bij elke download te zien behalve bij het pakket UKTS Ambient Audio 1.0.10). Tevens heb ik dit probleem niet bij andere .exe bestanden zoals bestanden van Gertmeering en van Coha. Ik heb al even op het internet gezocht naar een oplossing, maar helaas niet gevonden, ik heb al geprobeerd het exe bestand naar mijn C : map te verplaatsen, maar helaas werkt dat ook niet. Zelf heb ik alle pakketten al zeker 3 keer opnieuw gedownload. Ik heb het eerst trouwens 2 keer gedownload via SimTogether, toen 1 keer via de website van Christrains: Required Assets for most Dutch Train Simulator Routes (christrains.com). Als hier tevens geen oplossing voor is, kan je dan ook alle objecten apart downloaden?

 

Met vriendelijke groeten,

 

Treinenfan

 

Helaas kan ik om bepaalde redenen geen screenshot maken, als ik op het exe bestand klik moet ik eerst op next klikken en dan zie ik onder elkaar Chance (hier kan ik tevens niet op klikken), dan repair als ik daar op klik laat hij een laadscherm zien en dan moet ik op finish drukken, als ik hetzelfde exe daarna weer open krijg ik weer hetzelfde scherm te zien. En ik zie daaronder de knop exit. Als ik het UKTS Ambient Audio pack open moet ik eerst op next drukken, dan moet ik akkoord gaan met de algemene voorwaarden en dan staat er de map waar in in word geplaats en dan moet je op download klikken, dat werkt gewoon wel dus.

Link to comment
Share on other sites

4 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

remove doen.

Je hebt hem al geinstalleerd staan ergens, tenminste windows vind dat.

 

Dan opnieuw installeren en die Fix downloaden en draaien

Lukt dat niet dan download ik hem even voor je dat fix programmatje

Edited by Sjef61
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ik heb net gekeken en heb die problemen ook.

De installer vind je TS2021 installatie niet.

Kan komen dat het  path in het register van TS2021 anders is dan waar het echt staat.

Met dat fix utillity  zou je het path goed moeten kunnen zetten.

Die download zou in je downloads map terug moeten vinden en dan moeten uitvoeren.

afbeelding.png

 

afbeelding.png

Edited by Sjef61
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy