Jump to content
SimTogether wenst het Nederlands elftal veel succes op het Europees Kampioenschap 2024! I SimTogether wishes the Dutch team the best of luck at the European Championship 2024! ×
  • 0

Kan geen geen stopping point meer plaatsen.


ArBars

Question

Als ik een stopping point wil gebruiken dan doet hij het niet meer in editor. Ik gebruik tab en dan komt dat luidsprekertje wel in het midden van het spoor maar als ik dan met de muisknop klikt gaat hij draaien ipv dat er een stop komt. Kon het met mijn eerste scenario wel gewoon gebruiken maar nu werkt het niet meer.

 

Wie kan mij helpen dat het weer goed werkt? 

Het is nog erger geworden na ik TS2020 opnieuw geïnstalleerd heb.  Ik ben alles kwijt terwijl ik alle assets nog heb en de scenery kwaliteit en scenery dichtheid staan maximaal. De Cashe heb ik ook geleegd.

 

20210105211538_1.jpg

Link to comment
Share on other sites

8 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

ja dat ga ik doen, ik zag dat de assets mappen leeg waren van de dlc's. Wel raar want de dlc stonden wel allemaal aan bij de eigenschappen van steam. Morgen een neieuwe dag vol nieuwe kansen en mogelijkheden.

 

Alvast bedankt Sjef, want ik ben door jou wel een stap dichterbij.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Het is weer opgelost, 

Ik heb het rigoureus gedaan. ik heb de hele map van railworks verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Het is even een werkje maar nu werkt het wel weer alleemaal.

Uiteraard heb ik wel een back-up gemaakt van de asset map voor eventuele missende om die makkelijk terug te plaatsen.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy