Jump to content

Question

Ik zit met een probleem ik zie in meerdere Nederlandse routes hele mooie compacte Engelse wissels liggen zoals hieronder. 

image.thumb.png.ddf3e1be86640f9e28e40a22302a1d39.png

Heeft een routebouwer hier verstand van, en kan die mij wat tips geven voor het maken van deze wissel.

Ik zit met nog een andere soort, een Engelse wissel icm met  een Kruiswissels zoals hieronder, ik heb het al geprobeerd maar dan krijg ik maar 1 helft van de Engelse wissel en de andere helft blijft weg. zie foto hieronder.

image.thumb.png.1e5f65689516b39047262988358aed3f.png

en hier nog een foto van hoe het er bij mij uitziet.

image.thumb.png.d2ab4a3e7446026e3996a512e92c9a33.png

Ik heb al tal filmpjes gekeken die ik kon vinden maar die helpen allemaal alleen voor de basis maar verder niet.

Mvg

Sven

2 answers to this question

Recommended Posts

• 0

Probeer eens in het fly out menu in plaats van "mainline" "yard" te selecteren als je een wissel legt of Engels wissel last. In theorie, als de trackrule goed is gemaakt, las je dan met een andere maximale radius die lager is. Die radius staat onder in je scherm, in meters. 

Op Wikipedia staat dit handige overzicht:

Screenshot_20210107-172310_Chrome.jpg