Jump to content
SimTogether wenst het Nederlands elftal veel succes op het Europees Kampioenschap 2024! I SimTogether wishes the Dutch team the best of luck at the European Championship 2024! ×
  • 0

Is er iets bekend over een upgrade van TS 2021......


Gohst21

Question

Geacht Forum, ik hoop dat mijn vraag goed staat.

 

Is er al iets bekend over een update/upgrade voor TS 2021, en is ook bekend of er een DLC komt met Nederlands materiaal?

 

Ik kan bij Dovetail niet vinden hierover.

 

alvast Vriendelijk Dank. Gohs21

Link to comment
Share on other sites

2 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Upgrades vinden altijd automatisch plaats via Steam account. Nederlandse routes zitten niet in de planning van DTG. Er zijn twee Nederalndse Payware route, beide fictief. dat is RCR van WIlbur Graphics en deBerkendam route van HCC. Laatsgenoemde kun je alleen op CD verkrijgen en is qua tijdsperiode gelegen tussen 1930 en 1950.

 

Verder is vooral ChrisTrains die NL materieel uitbrengt van vandaag de dag. Daarnaast is Dutch Classics met electrisch materieel dat niet meer in dienst is met uitzondering van Mat 64 dat bij CT verkrijgbaar is. Verder is er wat freeware waarvan afgelopen week Plan U is uitgebracht door Marc D. Dit materieel is eveneens niet meer in dienst bij de NS. HIeraan toevoegend is Materieel van Wilbur Graphics via eigen website te downloaden, maar dit staat ook in relatie met HCC Trainsim.

 

Voor NL routes moet je hhet echt doen met wat hier beshcikbaar is of of vergelijkebware websites zoals DutchSims en Railsimulator.

Ook bij debuurlanden is veel verkrijgbaar zoals bij rail-sim.de, uktrainsim en railsim-fr.

 

Een aanrader is de ZWNL nieuwste release (v2.0) en de Achterhoek die ook pas is uitgebracht. 

Hiervoor moet je wel de asets hebben die allemaal beschreven staan.

 

Het beste is alle freeware assets van alle TS20xx  websites geïnstalleerd te hebben het maakt niet uit van welk land of waar don ook vandaan om te voorkomen dat je ineens assets mis voor bepaalde routes. Alle freeware en dan bedoel ik met name scenery en geen rollend materieel installeren.

Zorg ervoor dat alle freeware geïnstalleerd is, of dit nou hiervandaan komt of van Japan of China, Polen of noem maar op. Gewoon alle freeware die weet ik veel waar dan ook te halen valt installeren  zodat je geen problemen krijgt met freeware route van welke aard dan ook. 

 

 

Grtz

Edited by rcdevisser
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy