Trophies and Medals Studio2561 16 Posted February 7, 2021 Share Posted February 7, 2021 NL: Welkom bij het 'knutselhoekje' van Studio 2561! Wat is er nog mooier dan een virtuele reis in Train Simulator 20xx? Meer realisme natuurlijk! In mijn ScenarioPacks probeer ik de realiteit zoveel mogelijk te benaderen. Bijzondere situaties onderweg, gesprekken met veiligheidsfunctionarissen conform realiteit, bijzondere transporten, treindocumenten, ect. Dit alles om de speler een zo realistisch mogelijk beeld te schetsen van het grote voorbeeld. In dit draadje deel ik graag de nieuwtjes omtrent mijn ScenarioPacks. In de afgelopen tijd heb ik vooral bezig gehouden met het publiceren, dan wel updaten, van exclusieve scenariopakketten voor SimTogether. Zodoende hebben vele bijzondere scenario's de laatste jaren het daglicht gezien. Dit ook vaak in samenwerking met verschillende Train Simulator gebruikers. Vanaf heden worden deze uitgebracht onder eigen naam 'Studio 2561'. Verder veranderd er helemaal niets. Ik hoop dat jullie plezier kunnen beleven met de speciale packs! Hieronder een overzicht van de reeds gepubliceerde pakketten (stand 7-2-2020): ChrisTrains RS1 ChrisTrains Baureihe 186 (TRAXX) - Alleen verkrijgbaar bij aanschaf TRAXX via SimTogether ChrisTrains Laaers - Alleen verkrijgbaar bij aanschaf Laaers via SimTogether ChrisTrains SNG ScenarioPack + SpecialPack* * SpecialPack wordt aan gewerkt deze opnieuw te uploaden op een later moment. ChrisTrains NS Fccpps & Klmos ChrisTrains NS Gbs ChrisTrains G1206 & DE 6400 Raillogix Cartransport Münster-Bremen (TreinPunt/SimTogether) SwissPack Gotthardbahn (SimTogether) Zal op een later moment als losstaand pakket worden uitgebracht. Tot die tijd exclusief voor de deelnemers aan het Zwitsers Starterspakket In ontwikkeling: NS GTOW ScenarioPack - Binnenkort beschikbaar! NS Flirt3 ScenarioPack DBC 47735 Autotrein naar Dillingen ScenarioPack Stomend door Train Simulator ScenarioPack Freiburg - Basel ScenarioPack Link to comment https://simtogether.com/forums/topic/812-studio-2561-scenariopacks/ Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals downloader 59 Posted May 19, 2021 Share Posted May 19, 2021 Moet deze nog aangepast worden want de gtow scenariopack is al lang uit? Link to comment https://simtogether.com/forums/topic/812-studio-2561-scenariopacks/#findComment-9114 Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts