Ik heb een week geleden Dutch classics 3 NS 1200 gekocht en heb daar de volgende ochtend een downloadlink voor ontvangen net als met eerdere DC addons die ik gekocht heb alleen bij het installeren van deze addon krijg ik de melding dat het serienummer die ik in de mail erbij heb gekregen onjuist is, zowel met kopieren en plakken als met overtypen.
Ik heb hierop meteen een mail naar Dutch classics gestuurd maar heb nu na een week nog steeds geen antwoord ontvangen. met wat zoekwerk kan ik wel meer vinden dat DC zeer slecht bereikbaar is voor support maar heeft iemand anders misschien nog een idee buiten constant nieuwe emails versturen?
Question
MichaelF 0
Goedenavond,
Ik heb een week geleden Dutch classics 3 NS 1200 gekocht en heb daar de volgende ochtend een downloadlink voor ontvangen net als met eerdere DC addons die ik gekocht heb alleen bij het installeren van deze addon krijg ik de melding dat het serienummer die ik in de mail erbij heb gekregen onjuist is, zowel met kopieren en plakken als met overtypen.
Ik heb hierop meteen een mail naar Dutch classics gestuurd maar heb nu na een week nog steeds geen antwoord ontvangen. met wat zoekwerk kan ik wel meer vinden dat DC zeer slecht bereikbaar is voor support maar heeft iemand anders misschien nog een idee buiten constant nieuwe emails versturen?
Bedankt voor de hulp alvast in ieder geval.
Edited by MichaelF
Link to comment
https://simtogether.com/forums/topic/903-dutch-classics-niet-werkend-serienummer-ontvangen/Share on other sites
2 answers to this question
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now