Jump to content
Heb jij jouw screenshot al ingezonden in de Screenshot van de Maand? I Have you already submitted your screenshot in the Screenshot of the Month competition? ×
  • 0

Check of je alles heb


Jeroen de vries

Question

Hallo Allen.. Ik ben erg newbie en heb voor het eerst een NL route gedownload. Naar mijn idee, buiten de drie dlc die in de zuidwest Nederland nodig zijn, heb ik alles van de benodigdheden die ik nodig heb. Ook van christiaan. Echter ik krijg ne weer een andere melding dat ik NS SLT mABk2,B1, mB1, mABk1, mABk4, mB3 en de B2 mis. Is er een tooltje wat jou kan laten zien welke onderdelen er nog missen? Deze onderdelen staan nl niet in de benodigdheden.

Alvast Bedankt

20210310_161743.jpg

Link to comment
Share on other sites

6 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Zo te zien mis je de SLT van Christrains of een repaint

 

Dat programma heet LocoSwap waarmee je simpel kan zien welke trein of treinstel of wagon je mist

Hier is alles er van te vinden en hoe het werkt en waar je het kan downloaden

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
1 uur geleden, Jeroen de vries zei:

Hallo Allen.. Ik ben erg newbie en heb voor het eerst een NL route gedownload. Naar mijn idee, buiten de drie dlc die in de zuidwest Nederland nodig zijn, heb ik alles van de benodigdheden die ik nodig heb. Ook van christiaan. Echter ik krijg ne weer een andere melding dat ik NS SLT mABk2,B1, mB1, mABk1, mABk4, mB3 en de B2 mis. Is er een tooltje wat jou kan laten zien welke onderdelen er nog missen? Deze onderdelen staan nl niet in de benodigdheden.

Alvast Bedankt

20210310_161743.jpg

Zo te zien mis je de SLT van Christrains. ALs het om de Repaint gaat moet er iets staan met Weathered. In dit geval gaat het dus om de SLT  van Chris en geen repaint 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy