Jump to content
SimTogether wenst het Nederlands elftal veel succes op het Europees Kampioenschap 2024! I SimTogether wishes the Dutch team the best of luck at the European Championship 2024! ×
  • 0

Oostenrijks treinen voor Salzburg-Schwarzach St, Veit


Gerwil

Question

Ik heb de Oostenrijkse route Salzburg-Schwarzach St. Veit geïnstalleerd incl. alle benodigde assets. Als ik het bijgeleverde scenario draai krijg ik de melding dat de consist niet geladen kan worden. Wat ontbreekt zijn de OBB4024_120_A, B, C en D. Daarnaast mist OEBB 144 "hL Pflatsch ausgebl", de OEBB Amz upgrade en de OEBB Bmz upgrade. Ik ga er van uit dat die laatste 3 ook betrekking hebben op het rollend materieel. Waar kan ik deze vinden (liefst, als Hollander zijnde, gratis natuurlijk ?)?

 

Dank!

Link to comment
Share on other sites

8 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Ik heb hem niet als administrator geïnstalleerd, Sjef, maakt dat wat uit dan? Tot nu toe heb ik geen enkele route als administrator geïnstalleerd, zonder problemen. Maar het is niet de route van de link die jij aangeeft, ik hen hem hier van de site gedownload, inclusief alle benodigde assets. Ik had trouwens wel gezien dat er geen materieel bij de assets zat maar ik dacht dat als een route met scenario(s) werd geïnstalleerd, de route ook werkte. Naïef groentje...

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Sommige payware routes of Assets zoals Christrains moeten, ivm de beveiliging, wel als Admin  geinstalleerd wordt.

Als jij de freeware versie van die route hebt geinstalleerd dan  zit daar zekers geen rijdend materiaal in of een beveiliging.

Je moet hem wel zien in de TS2021 route selectie menu, ten minste als daar ook scenario's er voor zijn geinstalleerd of meegeleverd.

In TS tools moet je die actie doen die verbo622 aangeeft. Anders zie je die route niet staan in TS

 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy