Jump to content
Stem nu op jouw favoriete Screenshot van de Maand! I Cast your vote for your favourite Screenshot of the Month! ×
  • 0

Routes met dezelfde basiscoördinaten koppelen


PeJeKa

Question

Hallo,

Ik wil proberen de Schotse routes Five Circle line en Edinburgh-Glasgow aan elkaar te koppelen. Hiervoor heb ik op het internet alleen het programma RW Merge route, dat oorspronkelijk is ontwikkeld door Mike Simpson en nu wordt aangeboden via een Italiaanse site, gevonden.

Nadat ik "Rw Merge Route.exe" heb gedownload ben ik als volgt te werk gegaan:
1. De Five Circle Line en Edinburgh-Glasgow gekloond.
2. Rw Merge route gestart en de plaats van 'Railworks", de kopieën van de Five Circle line en Edinburgh-Glasgow en de tiles die overschreven moeten worden, ingevoerd. Na samenvoegen te hebben aangeklikt ging het programma      aan het werk met als resultaat een venster met de kop "Verwerking gebeurde regelmatig! Is ontwikkeld5 'Deel' . . . . U kunt RailWorks starten"

Helaas bleek bleek dit niet te lukken. Na Build en Edit wordt Railworks gestopt met een melding " Exception Code: 0xc0000005,  OUT OF MEMORY".

Uit nader onderzoek bleek dat RW Merge route alleen maar een nieuw "tracks.bin" bestand had aangemaakt voor de kopie van de Five Circle Line. Ook na handmatig aanvullen van de Mixmap, Loft Tiles, Road Tiles, Track Tiles, Scenery en Terrain en opnieuw met een hernieuwde kloon van beide basisroutes Rw Merge Route uitvoeren bleef het resultaat hetzelfde.

Ik heb een aantal gecombineerde routes rond München, gemaakt door Danny Leach, o.a. Munich Augsburg Rosenheim & Innsbruck, die veel groter zijn dan de combinatie die ik wil maken maar wel werken. Het moet dus wel kunnen!

Is er iemand die ervaring heeft met Rw Merge Route en mij kan vertellen wat ik verkeerd doe? Gaarne een reactie. Alvast bedankt.

Groet,
           PeJeKa

Link to comment
Share on other sites

0 answers to this question

Recommended Posts

There have been no answers to this question yet

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy