Jump to content
Stem nu op jouw favoriete Screenshot van de Maand! I Cast your vote for your favourite Screenshot of the Month! ×

KerAp

Hyperloop Passenger
  • Posts

    372
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    11

KerAp last won the day on April 9

KerAp had the most liked content!

Reputation

213 Excellent

4 Followers

About KerAp

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. No, he can do it with 1 ramp, and call it both as start and end geometry, enabling "rotate end geometry". Put simply, his original problem was that he modeled the ramp in the wrong direction. All he needs to do is go back to the situation like how it was before Rob told him to uncheck "rotate end geometry" and rotate his one ramp. So for added clarity, you have 1 ramp, and it's both you start and end geometry, so the same blueprint is entered in the start and end geometry fields. That's all. Good luck.
  2. I might have sounded a little harsh before, but it's kinda frustrating if I spend 8 posts explaining you the concept of flipping around, and you still don't understand. Just keep re-reading this topic untill you understand, the answers ARE in here.
  3. No need. If you don't even understand the concept of "rotating", this is waaaay to difficult for you. All the information you need was already supplied in this topic. So I can't help you anymore, I'm sorry.
  4. Just 1 mesh, facing the other way.
  5. First enable "Rotate end geometry" in the platform section blueprint again. Then in the 3d-model just flip the shape along it's length, maintaining the same origin point, like so: Before: After: If you re-export now, you should be done.
  6. Yes, unless the platform is symmetrical, then you can do it with one.
  7. If you create a platform that isn't symmetrical, then yes, you will need 2 different start and end ramps, or they won't connect to the loft properly. Assymetrical platform: Seperate start and end geometries, each pointing the other way:
  8. If your platform is symmetrical along the X-axis (eg: left and right sides are exactly the same, which seems to be the case), you can enable "rotate end geometry" and mirror the model at it's origin point if it appears like before. If not, you need to not have "Rotate end geometry" enabled, and have seperate begin and end geometries, one facing one way, and one the other. If they appear inside out again, switch the 2 shapes. Also, remember to always use specialized loft shaders on the loft itself and always texture your model so that the texture loops vertically. Use normal texturing like any other object for begin and end geometries. You should have the desired result now.
  9. What this will do, is make the middle geometry appear every X meters. (X = the value entered here) Note that middle geometry can't cast shadows. (<<--- only applies to rails) Also, if it's for a platform, you're using the wrong blueprint. Use Platform Section Blueprints for proper platforms. Be sure to set the right Editor Ground Offset to have it automaticly appear at the proper height. For passengers on the platform, enter the DTG Academy passengers under "Platform Character", like this: The DTG Academy assets need to be enabled in the route to have the passengers appear.
  10. Kan je het wel naar een andere locatie uitpakken? Zo niet, zou ik eens proberen het met een ander programma uit te pakken. Als je het niet eens naar je bureaublad uit kan pakken maakt je RailWorks map ook niet veel uit. Als je het wel naar een andere locatie kan uitpakken, is er denk ik iets met je bestandssysteem. Ik kan hem gewoon uitpakken en verplaatsen iig
  11. Ah, daar komt de aap uit de mouw. Ik nam klakkeloos aan dat je het over de SKTrains versie had, wist niet dat er ook een fictieve repaint was. Dit is een gewone assets map die je gewoon in de RailWorks map kan gooien, dus niks met installers van doen. Dit klinkt als een corrupt bestand, en daar kom ik ook op uit als ik de foutcode google. Gebeurt het nog steeds als je het pakket opnieuw downloadt?
  12. Heb hem nog een keer met de installer geïnstalleerd en dat ging bij mij gewoon goed; zal wel met ander mat in de war zijn geweest met die oude installer. Ook is dit bestand niet een bestand dat in de SKTrains map aanwezig is. Gaat dit om de SKTrains HVI11 of een andere?
  13. Deze installer is super oud; Windows 7 is al te nieuw voor deze installer, en dat zal er met 10 en 11 niet beter op geworden zijn. Ik heb het toch voor elkaar gekregen, maar weet bij god niet meer hoe, staat me vaag iets van bij dat ik met een of andere tool de installer voorbij het verificatiescherm moest dwingen. Je kan in een noodgeval proberen met een file extractor de bestanden handmatig uit de .exe te pulken, maar als ik jou was zou ik me even tot de support richten voor een normale oplossing. En daar zou ik snel mee zijn, want de website gaat over een week offline.
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy