Jump to content
Heb jij jouw screenshot al ingezonden in de Screenshot van de Maand? I Have you already submitted your screenshot in the Screenshot of the Month competition? ×
  • 0

Wie weet raad?


Mat47

Question

Beste Train Simulator fanaten,

Mijn naam is Mat (74) en woon in Maastricht. Na het zien van vele filmpjes op YouTube wist ik dat dit ook iets voor mij was.

Bij Amazon een spel gekocht van 2019 dat bij installeren meteen werd geupgreed naar TS 2021. Mooi spel. Maar dan begint het.

Je wil Nederlandse treinen. Bij Christrains begonnen met de NS SLT en nog wat gratis spul wat op dezelfde site stond. Dan ook maar eens een Nederlandse route downloaden. Dan begint het. Twee dagen bezig geweest met de ontbrekende assets binnen te halen. Bij Steam heb ik voor nog geen € 10,- de US en EU Loco & Asset Pack's kunnen bemachtigen.

Het installeren van deze software gaat makkelijk.

En dan het Railworks AssetPack01 (RSC\APStation zien te vinden. Vergeet het maar. Wel het APStation.rar pakket gevonden. Na het bestand uitgepakt te hebben is er geen .rwp maar allemaal bestandjes zoals .bin en .GeoPcDx welke in verschillende mappen onderverdeeld zijn. Hoe en waar moet ik deze plaatsen? Of de gehele map APStation in de map RailWorks of Assets plaatsen?

Wie weet raad voor deze iets oudere hobbyist. Dan zeggen we hier in Maastricht "Daanke".

Link to comment
Share on other sites

3 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Het kan een losse .rar zijn gezien het AP01 pakket ooit gratis was, maar tegenwoordig komt dat pakket mee met meerdere routes en is het niet meer zo maar gratis te vinden.

 

Je zal denk ik even wat screenshots moeten maken van de inhoud en submappen zodat we je kunnen helpen.

 

Zoals gezegd komt dat assetpack nu dus mee met enkele routes, zie hier:

https://steamdb.info/app/24086/subs/

 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy