Trophies and Medals Dutch TrainSimulations 1,709 Posted March 22, 2021 Share Posted March 22, 2021 Dag allemaal. Graag zou ik weten wat voor bord dit is en waar ik die kan halen als ik die nog niet heb. in 2 routes heet deze vbord.vbord bp maar ik kan die nergens terug vinden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Trophies and Medals rcdevisser 355 Posted March 22, 2021 Share Posted March 22, 2021 Dit bord geeft aan het inschakelpunt van een automatische overweg. De bewuste overweg bevindt zich op kilometerpunt 73,2 Hier hoort eigenlijk eenlage enkele of dubbele detectiekast naast te staan. Er staat nu een kleine detectiepot (geel) Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Trophies and Medals rcdevisser 355 Posted March 22, 2021 Share Posted March 22, 2021 Voor ik het vergeet. Deze zitten in het Seinenpakket van Coha Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Trophies and Medals Dutch TrainSimulations 1,709 Posted March 22, 2021 Author Share Posted March 22, 2021 dank voor je reactie.. ik heb die seinen van coha geïnstalleerd maar kan dit specifieke bord er niet tussen vinden.. dit zou toch gewoon onder track infra moeten staan.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Trophies and Medals Sjef61 2,288 Posted March 22, 2021 Share Posted March 22, 2021 Kijk hier ook eens. Bron van informatie https://www.nicospilt.com/index_kilometers.htm Als je naar beneden scrolt zie je tabje “ Aankondiging overweg” Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Trophies and Medals Trains-xp 312 Posted March 22, 2021 Share Posted March 22, 2021 (edited) 1 uur terug, Rob_zeeland zei: ik heb die seinen van coha geïnstalleerd maar kan dit specifieke bord er niet tussen vinden.. dit zou toch gewoon onder track infra moeten staan.. Een ding kan ik je adviseren om de Coha seinen Handleiding: https://coha.nl/viewtopic.php?f=22&t=463 er bij te gebruiken waar alles duidelijk staat beschreven! Die is niet voor niets onder de Download knop gezet om voor dit soort onwetendheid een antwoord te vinden. Edited March 22, 2021 by Trains-xp Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Trophies and Medals Dutch TrainSimulations 1,709 Posted March 23, 2021 Author Share Posted March 23, 2021 7 uren geleden, Trains-xp zei: Een ding kan ik je adviseren om de Coha seinen Handleiding: https://coha.nl/viewtopic.php?f=22&t=463 er bij te gebruiken waar alles duidelijk staat beschreven! Die is niet voor niets onder de Download knop gezet om voor dit soort onwetendheid een antwoord te vinden. Ik heb de pdf's doorspit en kom alle borden tegen die ik ook in de asset lijst zie maar dit betreffende bord zie ik niet. wat het betekend is nu wel duidelijk maar zou graag weten waar dit exact staat in de asset lijst.; Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Trophies and Medals Trains-xp 312 Posted March 23, 2021 Share Posted March 23, 2021 Oeps, neem mij niet kwalijk maar de gezochte overweg borden staan vermeld in de handleiding van:https://coha.nl/viewtopic.php?f=21&t=465 En daar word het een en ander beschreven met betrekking op de Nederlandse overwegen. Kortom heb je dat geinstalleed staan, en zo ja is het geselecteerd? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Trophies and Medals rcdevisser 355 Posted March 23, 2021 Share Posted March 23, 2021 Heb je ook alle overwegpakketten van Coha geïnstalleerd. Met name de NS overwegen.....................? Het beste is gewoon van Coha alles wat beschikbaar is te installeren zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Coha is wel éen van de meest belangrijke een zeer essentiële asset leveranciers als het gaat om NL Routes vanwege de zeer uitgebreidde collectie seinen en overwegen. De genoemde borden zittern sowieso inbegrepen in het NL overwegenpakket. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Trophies and Medals Dutch TrainSimulations 1,709 Posted March 23, 2021 Author Share Posted March 23, 2021 dank weer allemaal.. ben net thuis en ga er zo naar kijken.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Question
Dutch TrainSimulations 1,709
Dag allemaal.
Graag zou ik weten wat voor bord dit is en waar ik die kan halen als ik die nog niet heb. in 2 routes heet deze vbord.vbord bp maar ik kan die nergens terug vinden.
9 answers to this question
Recommended Posts