Jump to content
Heb jij jouw screenshot al ingezonden in de Screenshot van de Maand? I Have you already submitted your screenshot in the Screenshot of the Month competition? ×
  • 0

Cabview instellingen


GertMeering

Question

Hoi hoi , 

 

Ik zat even met wat oud materieel over de Wiederline te rijden , maar dat was niet echt een pretje.

Je kan wel overal bij als je handmatig alles wilt doen ipv met het toetsenbord maar het zicht op het spoor dan wel landschap is niet echt fraai is mijn mening.

 

Het kan zijn dat ik dit zelf in het verleden heb verandert ofzo dat weet ik zelf niet eens meer , maar ik zou het graag weer in de oude staan hebben staan.

Niet heel erg onbelangrijk om te vermelden het gaat hier om wat treinstellen van DutchClassics. Het is net alsof ik een mega breedbeeld heb of dat ik heel ver naar achteren zit en hoog.

 

 

 

20210912085612_1.jpg

20210912085639_1.jpg

Link to comment
Share on other sites

8 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
25 minuten geleden, Sjef61 zei:

Bedoel je deze instelling?

 

Staat vignet ook uit?

 

Moet je dan de cabineview zoals bij de DutchClassics , het dan ook niet bij alle treinen hebben zoals bij CT enz.. ??? Of kan je dan per treinstel / lok aanpassen met deze instellingen zoals je aangeeft.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Zojuist, Sjef61 zei:

En als je de muis scrolwieltje gebruikt?

 

Ah ik dacht dat je bedoelde bij Instellingen maar het is gewoon het menu als je aan het rijden bent.... 

Ik heb alles weer terug gezet in standaard .. het lijkt bij de 54 te werken zal nu eens de ELD checken....

 

Thanks !?

Link to comment
Share on other sites

  • 0
1 minuut geleden, GertMeering zei:

Ah ik dacht dat je bedoelde bij Instellingen maar het is gewoon het menu als je aan het rijden bent.... 

Ik heb alles weer terug gezet in standaard .. het lijkt bij de 54 te werken zal nu eens de ELD checken....

 

Thanks !?

Ja, menu tijdens het rijden!

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy