Trophies and Medals SxSuri 0 Posted October 29, 2021 Share Posted October 29, 2021 hallotjes ik kom misschien met de raarste vraag ooit, maar wat voor dlc's heb ik allemaal nodig voor nederlandse routes? wil ze namelijk allemaal in 1 kopen :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Trophies and Medals Sjef61 2,288 Posted October 29, 2021 Share Posted October 29, 2021 Beste is om alle aangeboden Nederlandse routes die je wil installeren na te lopen en alle genoemde payware op te noteren in een lijstje. Niemand heeft dat antwoord paraat op jou vraag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Trophies and Medals SxSuri 0 Posted October 29, 2021 Author Share Posted October 29, 2021 21 minuten geleden, Sjef61 zei: Beste is om alle aangeboden Nederlandse routes die je wil installeren na te lopen en alle genoemde payware op te noteren in een lijstje. Niemand heeft dat antwoord paraat op jou vraag. heb alles in winkelmand je gedaan maar krijg deze melding Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Trophies and Medals Sjef61 2,288 Posted October 29, 2021 Share Posted October 29, 2021 Wat ben je aan het kopen? Soms zitten bepaalde DLC’s ook in andere pakketten. En dat is zonde van je geld . Ik neem aan dat je de DLC’s bij Steam koopt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Trophies and Medals SxSuri 0 Posted October 29, 2021 Author Share Posted October 29, 2021 1 uur terug, Sjef61 zei: Wat ben je aan het kopen? Soms zitten bepaalde DLC’s ook in andere pakketten. En dat is zonde van je geld . Ik neem aan dat je de DLC’s bij Steam koopt. yes bij steam zelf Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Trophies and Medals SxSuri 0 Posted October 29, 2021 Author Share Posted October 29, 2021 1 uur terug, Sjef61 zei: Wat ben je aan het kopen? Soms zitten bepaalde DLC’s ook in andere pakketten. En dat is zonde van je geld . Ik neem aan dat je de DLC’s bij Steam koopt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Trophies and Medals EsméevR 303 Posted October 29, 2021 Share Posted October 29, 2021 Zou het kunnen dat het European Loco and Asset pack er dubbel bij zit, of dat je die al hebt geïnstalleerd? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Trophies and Medals SxSuri 0 Posted October 29, 2021 Author Share Posted October 29, 2021 31 minuten geleden, EsméevR zei: Zou het kunnen dat het European Loco and Asset pack er dubbel bij zit, of dat je die al hebt geïnstalleerd? ik heb die wel al geinstalleerd ja Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Trophies and Medals rcdevisser 355 Posted October 30, 2021 Share Posted October 30, 2021 Per NL route moet je kijken wat er nodig is om de route werkend te krijgen. We spreken hier niet over het rollend materieel maar uitsluitend gebouwen, stations, infra, wegen, water, mensen, wegvoertuigen, lucht/skydome's, geluiden, loft, vegetatie, etc, etc, Aanrader is; Payware: - Retro Canvas Route - In Koblitzer Bergland v3.0 alle versies Freeware; - Altenburg-Wildau (voorloper van IKB) - Albula lijn assets (rail-sim.de) Naast de DLC's die je per route moet kijken moet je ook alle freeware Assets van de bekende sites downloaden en installeren Ook die van de buitenlandse zusterwebsites zoals:; - rail-sim.de, - railsim-fr.com, - amicitreni.com, - christrains (freeware page zoeken op zijn website) d - leonhaert ZWNL - WilburGraphics.nl - uktrainsim (dit kan erg lang duren zonder premium account) - RailStudio (Roemenie) - Pawerybs (Polen) - Railworks Austria - Railworks America Als je van al deze site de freeware hebt gedownload dan nog installeren per asset. Dat kun je het beste als volgt doen: alle assets uitpakken en de rwp of rpk files in een tijdelijke map zetten totdat je helemaal klaar bent met uitpakken van de assets. Dat uitpakken doe je over het algemeen met een zip programma zoals 7z of unzip downloads die gelijk al rwp of rpk zijn hoef je niet meer uit te pakken. wanneer je dit allemaal gedaan hebt dan kun je alles in één keer met de TR20xx Installer Manager instaleren waardoor je alles in één keer hebt. Dit is niet van toepassing voor exe bestanden zoals bijv. die van Christrains en/of virtual Railroads. Een belangrijk ding is, Neem er absoluut de tijd voor...........! Dit installeren kan lang duren. Om alles non-stop goed te ordenen en te instaleren ben je zeker een week bezig. Belangrijke websites zijn oa.: https://ajrailsim.pierreg.org Klink op "Liens" en je ziet een hele waslijst met links naar kleinere / verstopte websites websites waar je ook kan downloaden. http://www.beluxtrains.net/trainsim/nl/index.php?page=links is de Belgische variant met nog meer links naar kleinere websites en verstopte pages. Succes met instaleren Grtz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Question
SxSuri 0
hallotjes ik kom misschien met de raarste vraag ooit, maar wat voor dlc's heb ik allemaal nodig voor nederlandse routes? wil ze namelijk allemaal in 1 kopen :)
8 answers to this question
Recommended Posts