Jump to content

SKTrains CFL3000


Recommended Posts

was eens benieuwd of er meer mensen deze gekocht heeft

https://sktrains.be/en/home/21-sktrains-hle13-nmbssncb.html

 

als ik de tutorials op youtube volg gaat het bij mij niet goed.. de rem gaat er met geen mogelijkheid vanaf ..ik zal wel iets niet goed doen..misschien is er hier iemand die weet hoe het moet

Link to comment
Share on other sites

trainbrake

 

 

bij 6 gaat het al mis eigenlijk.. maar die houd ik vast tot die meter er boven op 0 staat en dan zou 7 moeten maar die blijft 50% op de rem

hle.jpg

Edited by Rob_zeeland
Link to comment
Share on other sites

Dat is die.. opvallende pook, die zilvergrijze en daar hoef je bij het opstarten al überhaupt niet aan te zitten. Alleen dat kleine pookje links ervan moet je naar voren duwen tot de loc-rem los is en op de achterwand moet je de handrem lossen..

Link to comment
Share on other sites

die rem blijft op 50% in de hud. die op de achterwand had ik idd ook al ontdekt en uitgezet. door dat ie op 50% blijft kan ik ook geen tractie geven.. ik zie iets over het hoofd maar weet nog niet wat..

 

20211030203618_1.jpg

Edited by Rob_zeeland
Link to comment
Share on other sites

ben er mee bezig.. denk dat het in die draai knop zit.. ik had er zojuist beweging in maar nu even niet meer.. maar ben al een stapje verder

 

edit:

 

ik heb de loc in beweging.. het zat idd in die draaiknop die op T moet staan. deze staat niet beschreven in de manual en in de YT tutorials zie ik die ook niet.. maar wel erg bedankt voor je hulp!

 

 

edit {nog eens}  ik zie dat in de manual de nummer 17 "keuze rij modes" staat.. beetje onduidelijk maar toch

Edited by Rob_zeeland
Link to comment
Share on other sites

De TGV heb ik 1 keer gedaan.. ik dacht dat die gewoon met de HUD kan rijden.. maar deze heb ik inmiddels aan de gang.. die draaiknop had ik niet gezien.. nu ik de tutorial terug heb gekeken zie ik idd dat die daar wat mee doet maar is toch wel onduidelijk vind ik..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy