Jump to content
SimTogether wenst het Nederlands elftal veel succes op het Europees Kampioenschap 2024! I SimTogether wishes the Dutch team the best of luck at the European Championship 2024! ×

Fijne feestdagen en dankjewel!


etienne123

Recommended Posts

Nog maar een paar dagen en dan is het alweer Kerstmis?. En als we die gezelligheid achter de rug hebben, resteert ons nog een weekje totdat we 2022 inluiden. Een goed moment om eens terug te blikken op 2021 en een welgemeend dankjewel te zeggen voor ieders inbreng op SimTogether!

 

Maatschappelijk gezien hebben we allemaal weer flink moeten doorbijten. Corona was op veel momenten een boosdoener en zal dat naar alle waarschijnlijk ook nog wel even blijven. In de virtuele wereld hebben we er gelukkig een stuk minder last van. Op SimTogether hebben we dit jaar diverse events 's avonds georganiseerd. De Euro Truck Simulator events waren een groot succes. De opkomst was groot en er werden leuke prijzen weggeven. De SimTogether mok moet in dat kader toch nog even benoemd worden. Ik kan alvast beloven dat we ook in 2022 diverse events zullen organiseren. We hopen op weer een grote opkomst!

 

We mochten in 2021 op SimTogether gemiddeld zo'n 130.000 bezoekers per maand verwelkomen. Maar liefst 3879 nieuwe leden werden er lid van SimTogether in 2021. Ik ben er trots op dat we op SimTogether met zijn allen een sfeer hebben gecreëerd waarin iedereen welkom is. Nieuwe leden worden snel op weg geholpen en we zien dat er steeds meer leden bijkomen die ook bereid zijn om hun kennis door te geven. Dat is een community! Ik krijg er energie van dat er steeds meer nieuwe leden beginnen met ontwikkelingen en deze ook uploaden. En dat het topsport is, zien we dagelijks in de diverse ontwikkeltopics. 

 

Maar in een terugblik op 2021, mag ook de Discord niet onbenoemd blijven. Dit jaar passeerden we de 1000 leden. Velen hebben er zelfs een tientje per maand voor over om de server te boosten. Dankjewel daarvoor! De gezelligheid en het gevoel dat iedereen welkom is, is iets wat de SimTogether Discord server kenmerkt! 

 

We pakken op SimTogether dit jaar nog één keer groots uit. Op 30 december om 19:30 organiseren we een livestream. In die livestream verwelkomen we een bijzondere special guest. Maar de avond is ook vooral bedoeld om gezellig het jaar af te sluiten.

 

Fijne feestdagen en op een succesvol 2022. Dankjewel!

 

En gebruik dit topic vooral om elkaar ook fijne feestdagen te wensen ??

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Ook ik wil persoonlijk nog een bedankje doen aan jullie.

 

Ik zit al langer dan een jaar in het ST team, ik begon als Download Teamlid en ben momenteel een Discord Moderator. Ik heb met plezier veel scenario's gemaakt en gedeeld met de community, zodat jullie in deze moeilijke tijden leuke ritjes kunnen rijden in Train Simulator. Ik ben zeker ook van plan om door te gaan, en ben zelf bezig met een route. Jullie hebben mijn content met veel liefde opgepakt, en daar ben ik blij mee! Geeft mij toch veel meer motivatie om door te gaan. En dat gaat ook zeker gebeuren! 

 

Ook merk ik dat jullie elkaar helpen in het support hoekje, en zo werkt een community ook in mijn ogen. Elkaar helpen als dat nodig is, zodat iedereen veel speel plezier kan hebben. Ook zie ik veel moois voorbij komen in de routebouw topic, jullie zorgen ervoor dat de Community nog meer speel plezier heeft.

 

Ik wens jullie alvast een hele fijne kerst en een fijne jaarafsluiter, en ik zie jullie graag in de Twitch chat tijdens de livestream, ik ben er als moderator. En dank voor jullie support! 

 

Groet, Clipmeneernl

Discord Moderator

  • Like 3
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Ik moet zeggen dat ik zelf ook trots ben op deze community. We hebben misschien op dit moment veel last van Corona op dit moment, maar gelukkig is de community ook daarvoor. Om in het stationscafé even te zeggen hoe zat je het bent met Covid (niemand heeft zo'n topic aangemaakt, maar ik heb dit gewoon als voorbeeld genomen) Ik ben ook blij dat wij hier onze passie kunnen delen voor Simulatoren, trein of truck, of welk soort Simulator dan ook.

 

Daarom ben ik blij dat ik me heb hier aangesloten. Deze community is geweldig! Ik weet zeker dat we ook het komende jaar positieve ontwikkelingen zullen meemaken.

 

Edit: Iedereen fijne feestdagen en voor straks gelukkig nieuwjaar (had gelezen dat dit topic gebruikt mocht worden om elkaar gelukkig nieuwjaar te wensen)

Edited by Alola
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy