Jump to content
Het is weer mogelijk om te stemmen op jouw favoriete screenshot! I It’s now possible to cast your vote for your favourite screenshot! ×
  • 0

't Zuiden van Nederland 2.0 problemen


MB1987

Question

Beste Yorn14,

 

Als eerste wil ik u bedanken voor de update naar Eindhoven en de makers die de assets mogelijk hebben gemaakt voor deze route.

Als tweede loop ik tegen een probleem aan, zoals in de afbeeldingen hieronder betreft het station Best, die dus in een tunnel ligt, als ik de tunnel in wil rijden kom ik door een groene gras muur heen gereden met de trein en uiteraard vanuit de andere kant precies hetzelfde.

 

Ik heb alle assets die in de handleiding beschreven staan goed geïnstalleerd en ik beschik ook over alle payware routes die er in vermeld staan, zoals ook de Tunnel pakket van: M.K.P.P.F.B.S. [pack1](Les tunnels cadres+tubes!) 1.2.2, deze assets en de andere assets heb ik middels utilities.exe geïnstalleerd staan, behalve de .exe bestanden uiteraard. Ook de pakket van Coha, Frison en Christrains geupdated.

 

Ik heb ook '' Clear Cache '' en '' Integriteit van Spelbestanden van steam controleren gedaan''.

Hebben meer mensen dit ook ? en heeft iemand een idee of een oplossing waar het aan zou kunnen liggen ?, dan hoor ik het graag.

 

Ook heb ik nog een andere vraagje, ik weet ook niet of het een probleem is dat ik de: wop_dr-tracks.rwp bestand uit utilities.exe heb '' Uninstall '' en daarna de wop_dr-tracks_3.6.rwp heb geïnstalleerd.

Ook had ik net als meerdere mensen bomen op het spoor '' Radiomaster'', maar ik is inmiddels opgelost met de oplossing die werd geboden in het forum van deze route op de: Dutchsims.

 

Met vriendelijke groet,

Maarten.

20220125_205914.jpg

20220125_210119.jpg

20220125_210207.jpg

Link to comment
Share on other sites

Recommended Posts

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy