Jump to content
Heb jij jouw screenshot al ingezonden in de Screenshot van de Maand? I Have you already submitted your screenshot in the Screenshot of the Month competition? ×
  • 0

Algemene vraag: TS Tools missende assets vinden ?


MB1987

Question

Beste Forumleden,

 

Ik heb sinds eergister TS Tools. Misschien een stomme vraag, Als je in TS Tools missende assets hebt ?

 

Als ik TS Tools opstart en op de volgende knoppen klik:

* Controleer routes of scenario's

* Route Zuidwest Nederland

* Controleer geselecteerde route

* Verwijderd duplicaten uit lijst

 

en ik zie Bijvoorbeeld: C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\3DTrains\SceneryPacks\Scenery\Vegitation\Rural_Conifer002c.bin

dat dan nog mist en nog een paar assets, hoe kan ik er dan achter komen, om welke assets het dan gaat en waar en welke download ik deze assets dan moet downloaden en installeren ?.

 

Met Vriendelijke Groet,

Maarten.

Link to comment
Share on other sites

5 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Stomme of domme vragen zijn er niet.

 

Je kan aan de regel zien wie de maker is.

 

Bijvoorbeeld: C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\3DTrains\SceneryPacks\Scenery\Vegitation\Rural_Conifer002c.bin\

De maker is dus 3DTrains

 

Hier kan je vaak zien om wat het gaat: SceneryPacks\Scenery\Vegitation

Het pakket: SceneryPacks

Vegitation = vegitatie dus bomen en struiken en gras ed.

 

Rural_Conifer002c.bin =  een conifeer. een boom dus.

 

Ik de assets lijst bij de route geleverd kan je meestal die naam van de maker en soms pakket wel terug vinden.

Het is wat uitzoek werk maar dat gaat je best lukken en anders vraag je het hier voor wat hulp.

 

Maar probeer het eerst zelf omdat je er zo wat van leert en er steeds handiger in word.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Beste Sjef61,

 

Bedankt voor uw antwoord, Ik wil u zeggen dat ik altijd probeer zoveel mogelijk zelf de dingen uit te zoeken: 1. Omdat ik dat leuk vind en 2. Omdat ik liever zelf wil uitzoeken, dan dat ik iemand anders daarmee lastig moet vallen. Ik wil zo min mogelijk mensen tot last zijn. Maar als er niet uit kom, mag ik het dan alsnog hier vragen ?

 

Alle routes die ik gedownload heb, lees ik altijd als eerste de handleiding goed door, daarna installeer ik alle assets in de handleiding op de desbetreffende websites, vaak is dat makkelijk te vinden en soms ook moeilijk maar dan kan ik de download alsnog vinden en downloaden ( en er zijn enkele assets [ heel erg weinig een enkeling dus ] op de desbetreffende site kan ik niet vinden, welke weet ik niet meer ).

 

maar ik kom er toch niet uit, op de website van Leonheart staat bij 3D Trains '' World Landscapes pack '' download, maar deze download heb ik al geïnstalleerd staan, zoals u in mijn afbeelding kunt zien. Alleen heb ik in die map van de World Landscapes de '' vegetation '' map wel, maar de '' vegitation '' map niet.

 

Bedankt voor al uw tips en hulp, daar ben ik zeer dankbaar voor en ik zeg altijd '' ik ben nooit te oud om te leren ''.

20220127_152852.jpg

20220127_152845.jpg

20220127_152829.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Je kijkt in de verkeerde map

Je kijkt in  (Dat is een andere pakket)

Snap 2022-01-27 at 16.06.59.jpg

 

Maar er staat SceneryPacks in de missende assets lijst.

Snap 2022-01-27 at 16.07.47.jpg


Required Assets for most Dutch Train Simulator Routes (christrains.com)

 

Snap 2022-01-27 at 16.11.07.jpg

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ok, nu begrijp ik het, stom van mij niet goed gezien. Ik heb de Rural Landscapes geïnstalleerd en hij is uit de lijst gehaald en wordt niet meer gemist door TS Tools.

Ik probeer echt altijd eerst zelf de dingen uit te zoeken voordat ik het aan andere ga vragen. Omdat het leukste is als je zelf iets kan uitzoeken, alleen TS Tools ken ik sinds eergisteravond en ik weet nog niet zo goed hoe ik met dat programma moet werken. Met de uitleg van vanmiddag van u en eerder ook van Trains-xp, weet ik het steeds beter hoe het programma TS Tools werkt, waarvoor alle dank aan jullie.

 

Ik ga er mee aan de slag voor alle andere routes ook te checken, en uiteraard de .ap bestanden kan ik gewoon negeren.

Mocht ik er echt niet uitkomen, dan vraag ik hier om hulp, als jullie dat goed vinden ?.

 

Met Vriendelijke Groet,

Maarten.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy