Jump to content
Er was een korte storing in het gebruik van Ideal. Dit probleem is opgelost! We faced an issue with our Ideal payments. This issue has been solved now. ×

Oorlog in Oekraïne


Alola

Recommended Posts

Vandaag om 4:00 uur Poolse tijd, is Rusland Oekraïne binnengevallen. Ik weet dat sommigen denken dat wij als community niks daarmee te maken hebben, maar ik zou graag iedereen willen verzoeken om zijn/haar steun uit te spreken voor onze vrienden, onze buren.

 

Dit is waarschijnlijk niet alleen een invasie van Oekraïne, maar als dit afgelopen is ben ik bang dat dan landen als Letland en Estland zullen worden aangevallen. Daarna zal Polen volgen, misschien Duitsland en wij, Nederland.

 

Ik geef toestemming aan de moderators dat als ik de forum regels overtreed met dit topic om het te verwijderen en met mij via PM contact op te nemen.

 

Geef je mening over deze zaak, ik zal niemand bekritiseren over zijn/haar mening, maar ik vind dat Rusland geen recht heeft om Oekraïne binnen te vallen.

 

Edit: Het ergste is dat Oekraïne niet alleen wordt aangevallen via land, maar ook over zee en in de lucht. Ze worden ook zowel vanuit Rusland als Wit-Rusland/Belarus. Ze gaan moordend door het land en proberen nu de oude fabriek Tsernobil, de reactor die in de koude oorlog explodeerde te veroveren.

Edited by Alola
Link to comment
Share on other sites

Helemaal mee eens om het met elkaar hier even over te hebben, het is namelijk niet niets! We willen gerust de ruimte bieden om dit te doen, op voorwaarde dat het rustig blijft en er geen felle (al dan niet politieke) discussies ontstaan ?

 

Indien je een geplaatst bericht om welke reden dan ook aanstootgevend vindt mag je altijd de knop "rapporteren" gebruiken of simpelweg een PM sturen naar een moderator of administrator.

  • Thanks 3
Link to comment
Share on other sites

3 uren geleden, Alola zei:

Dit is waarschijnlijk niet alleen een invasie van Oekraïne, maar als dit afgelopen is ben ik bang dat dan landen als Letland en Estland zullen worden aangevallen. Daarna zal Polen volgen, misschien Duitsland en wij, Nederland.

 

Ik ben het met je eens dat dit een heel beangstigende situatie is, niet in het minst omdat Nederland al wordt meegetrokken zodra Poetin het waagt één van de andere landen die je noemt aan te vallen. Het is namelijk zo dat al deze landen lid zijn van de NAVO, waarbij geldt dat als één lidstaat wordt aangevallen, alle lidstaten dat als een aanval op zichzelf dienen te beschouwen, dat betekent dus dat als bijvoorbeeld Estland wordt aangevallen, Nederland, Duitsland, maar ook de Verenigde Staten verplicht zijn om Estland te hulp te komen. Het allergrootste probleem is dat dan het risico bestaat dat beide kanten naar kernwapens grijpen, wat waanzinnige gevolgen heeft.

 

Dit is allemaal niet mooi, en waar dit gaat eindigen...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy