Jump to content
  • 0

Pantograaf issue Vectron


rcdevisser

Question

Laat ik bij het begin beginnen. Schaf ik via Rail Traction de DB vectron aan. Bleek het alleen de AC versie te zijn. FIjn....... maar goed. Kan nodig zijn voor AI verkeer bij de DB zelf. Eindelijk schaf ik dan de AC/DC versie aan via RSSLO alles geïnstalleerd. NS repaint eroverheen en voila, een kind kan de was doen. (effe verteld hoe de wasmachine werkt, maar dat dan even ter zijde....... ? ).

 

Heb ik gauw effe om te testen twee treinen op de KDL gemaakt. Een intercitieje Direct naar Haarburg met...... ja ja een "vervangende lok" en een Berliner naar Hemdrecht. De Berliner is de Player Train. Blijkt dus dat de IC Direct de verkeerde panto op heeft staan en dus is mijn vraag hoe los je dit probleem van de verkeerde panto op van een AI Vectron.  Want als ik in de SE de AI lok selecteer en met rechter muisklik de rechter Fly_out naar voren tover kun je er verder weinig op instellen. Daar kom ik dus niet verder mee om de DC panto omhoog te krijgen. Weet iemand hoe dit op te lossen..........?

 

 

Ik hoor het wel

 

Grtz

 

 

 

 

Hieronder wat screens na vertrek uit Krammerdijk

20220226135212_1.jpg

20220226135233_1.jpg

20220226135451_1.jpg

Link to comment
Share on other sites

1 answer to this question

Recommended Posts

  • 0

Dubbelklik op de AI trein en dan zou je het nummer moeten zien, als het cijfer 15 er staat dan staat het AC systeem aan, typ een 3 in dat vakje in om de loc te laten weten dat hij het DC systeem moet hebben. Ik moet er zelf ook even mee expirementeren. Wat ik net beschreven heb is hoe het bij de Advanced staat.

Edited by Alola
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy