Jump to content
SimTogether wenst het Nederlands elftal veel succes op het Europees Kampioenschap 2024! I SimTogether wishes the Dutch team the best of luck at the European Championship 2024! ×
  • 0

't Zuiden van Nederland


Hans Weverling

Question

Beste vrienden, Deze route is een welkome aanvulling van de bestaande routes, de bijgaande handleiding ziet er goed verzorgd uit, dan komen we bij het hoofdstuk BENODIGDHEDEN. Alles netjes ingedeeld waar we het vandaan kunnen halen. Prima. Als klap op de vuurpijl krijgen we het kopje OVERIG. Ik zoek me het kleplazarus naar 53 Oil Tanks, nergens te vinden. De rest ben ik bij toeval ergens tegengekomen. Waarom OVERIG ook niet ergens ingedeeld?

De enige assets die ik nog mis zijn: Assets/GreatNortherner/Portland/scenery/Oil Tanks/oiltank 40x15_13.bin,

                                                               Assets/Ted/RailNetwork/Interactive/Container 20ft EnergyLine.bin,

                                                               Assets/Ted/RailNetwork/Interactive/freight pipes.bin,

                                                               Assets/WOP/Zwischen Elster und Saale/RailNetwork/Junctions/DKW_AutoSwitch.bin.

Mijn dank zou enorm zijn als iemand mij hieraan zou kunnen helpen!

Met een vriendelijke groet,

Hans

Link to comment
Share on other sites

13 answers to this question

Recommended Posts

  • 1

Bedankt Sjef, de link naar Rail-sim voor de Ted assets had ik zelf ook gevonden maar daar zitten niet in die ik nodig heb, wel RailNetwerk maar geen Interactive.

De Oil Tanks heb ik gedownload.

Met een hartelijke groet,

Hans

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Download OilTanks

Ik heb gekeken en daar staat die BIN file in

image.thumb.png.8b331ca02097e42b42529ea978666bd5.png

 

image.png.c87201d362198389fe85d984ae379313.png

 

TED assets zijn hier te downloaden

Geen idee of jou assets daar bij zitten

 

https://rail-sim.de/forum/wsif/index.php/Entry/3282-Ted-Asset-für-die-Einzelstrecken-Hamburg-Bremen-Hamburg-Lübeck-Hamburg-Neumünste/#files

Link to comment
Share on other sites

  • 0

ik mis een ding bij s'hertogenbosch. dat is de boog die boven het spoor van utrecht naar s'hertogenbosch. weet iemand waar ik die kan vinden

 

ik mis een ding bij s'hertogenbosch. dat is de boog die boven het spoor van utrecht naar s'hertogenbosch. weet iemand waar ik die kan vinden

wie kan mij hier bij helpen alvast bedankt

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Vanmiddag het scenario van Ruben "Kalktrein 47613 naar België" gereden alleen ik zie geen kalkwagens achter de loc alleen maar 1 goederenwagon Cargo. Dit zal toch niet de bedoeling zijn terwijl ik toch het Verkehrspack van 3DZug en de repaint heb geïnstalleerd. Ik heb geen flauw idee wat ik verkeerd heb gedaan.

Groetjes, Hans.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ik denk dat je vergeten bent een paar Geo files te copyeren naar de repaint map.

Als je dat niet doet zie je geen wagons maar krijg je geen foutmelding.

Dus kijk dat even na...

Edited by Sjef61
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Dat dacht ik eerst ook maar in de handleiding wordt nergens gesproken over GeoPcDx files.

Er staat: de map Assets copiëren naar Steam/SteamApps/common/railworks. Er wordt dan alleen enkele data overschreven in de map Textures wat met ja bevestigd moet worden en klaar is Kees. Niet dus!

Ik ga nog wel even kijken of deze assets in de map 3DZug horen omdat het Verkehrspack bij 3DZug vandaan komt. Je hoort nog van mij Sjef.

Met een vriendelijke groet,

Hans

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy