Trophies and Medals tram 138 Posted April 28, 2022 Share Posted April 28, 2022 (edited) Hoi, Ik ben al een tijdje bezig met de GVB S1 S2 alleen ik heb texture problemen. Als ik de texture maak in paint net komt het er super scherp uit.. Dan export ik hem als .dds en selecteer ik de textures in Blender. Ook hier zien ze er scherp uit: Dan export ik het 3d model. En in game ziet het er zo uit: Heel onscherp en dof. (Let niet op de paarse en roze kleuren dat zijn textures die nog niet zijn geselecteerd in Blender .) Heeft iemand een idee wat dit probleem is? Moet ik een ander tekenprogramma gebruiken of is paint .net goed? Ik export de textures niet met de RWacetool ,want het is .dds. Edited April 28, 2022 by tram Link to comment https://simtogether.com/forums/topic/1761-texture-problemen-met-s1-s2/ Share on other sites More sharing options...
0 Trophies and Medals Sjef61 2,302 Posted April 30, 2022 Share Posted April 30, 2022 Voor Blender vragen lijkt mij dat ook het beste. Frison kan je daar alle fijne kneepjes van het werken met Blender bijbrengen. Link to comment https://simtogether.com/forums/topic/1761-texture-problemen-met-s1-s2/page/3/#findComment-14973 Share on other sites More sharing options...
0 Trophies and Medals tram 138 Posted April 30, 2022 Author Share Posted April 30, 2022 Inderdaad ja. Link to comment https://simtogether.com/forums/topic/1761-texture-problemen-met-s1-s2/page/3/#findComment-14975 Share on other sites More sharing options...
Question
tram 138
Hoi,
Ik ben al een tijdje bezig met de GVB S1 S2 alleen ik heb texture problemen. Als ik de texture maak in paint net komt het er super scherp uit..
Dan export ik hem als .dds en selecteer ik de textures in Blender. Ook hier zien ze er scherp uit:
Dan export ik het 3d model. En in game ziet het er zo uit: Heel onscherp en dof.
(Let niet op de paarse en roze kleuren dat zijn textures die nog niet zijn geselecteerd in Blender .)
Heeft iemand een idee wat dit probleem is? Moet ik een ander tekenprogramma gebruiken of is paint .net goed?
Ik export de textures niet met de RWacetool ,want het is .dds.
Link to comment
https://simtogether.com/forums/topic/1761-texture-problemen-met-s1-s2/Share on other sites
Top Posters For This Question
29
12
12
Popular Days
Apr 29
38
Apr 28
12
Apr 30
3
Top Posters For This Question
tram 29 posts
Sjef61 12 posts
Dwarsligger 12 posts
Popular Days
Apr 29 2022
38 posts
Apr 28 2022
12 posts
Apr 30 2022
3 posts
Popular Posts
Dwarsligger
Ik was niet onvriendelijk. Maar dit gesprek werd een carbon copy van een PM wisseling (inclusief screens), dus ik doorbreek dat. Als ik boos zou zijn, zou ik niet 80% van mijn TS-tijd best
tram
Snap ik. Ik zal even goed naar alles kijken of ik de goede shader kan vinden. Volgens mij kijk ik er gewoon overheen.. (zoals gewoonlijk)
Dwarsligger
Aaaah... Ik wist niet dat je shaders in Blender in een lijst moet kiezen, in 3DC kan je hem gewoon zelf intypen. Daarom leek het voor mij alsof je niet luisterde haha. De shader is wel aan
Posted Images
52 answers to this question
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now