Jump to content
  • 0

Texture problemen met S1 S2


Question

Hoi,

 

Ik ben al een tijdje bezig met de GVB S1 S2 alleen ik heb texture problemen. Als ik de texture maak in paint net komt het er super scherp uit..

 

afbeelding.png.6fc3fb0534fd0dab93f060719170065b.png

 

 

 

Dan export ik hem als .dds en selecteer ik de textures in Blender. Ook hier zien ze er scherp uit:

 

 

afbeelding.thumb.png.44711b946ee587147a2529ca379ed4c7.png

 

 

Dan export ik het 3d model. En in game ziet het er zo uit: Heel onscherp en dof.

 

afbeelding.png.aca2ede0958e1fc41c447f93a624546e.png

 

 

(Let niet op de paarse en roze kleuren dat zijn textures die nog niet zijn geselecteerd in Blender .)

 

 

 

Heeft iemand een idee wat dit probleem is? Moet ik een ander tekenprogramma gebruiken of is paint .net goed?

 

Ik export de textures niet met de RWacetool ,want het is .dds.

 

 

 

 

Edited by tram
Link to comment
https://simtogether.com/forums/topic/1761-texture-problemen-met-s1-s2/
Share on other sites

Recommended Posts

  • 0

Voor Blender vragen lijkt mij dat  ook het beste.

Frison kan je daar alle fijne kneepjes van het werken met Blender bijbrengen.

 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy