Jump to content
Er was een korte storing in het gebruik van Ideal. Dit probleem is opgelost! We faced an issue with our Ideal payments. This issue has been solved now. ×
  • 0

Repaints voor de flirt 3 in Frankfurt Koblenz route


Bigrailfan

Question

Hallo iedereen.

Ik had een vraagje, is het mogelijk om de andere variaties van de flirt 3 te krijgen van christrains in de flirt 3 die is meegeleverd in de route van frankfurt koblenz want ik heb al die route en de flirt 3 maar niet de andere versies van de flirt 3 van christrains, want ik ben er achter gekomen dat de flirt 3 die in de route frankfurt koblenz zit van christrains is maar alleen in de suwex livery is, dus is er een manier om de andere liveries te krijgen?

 

Mvg Richard (bigrailfan)

Link to comment
Share on other sites

13 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

OKe, maar nu nog iets anders, ik kan de map van de stadler flirt 3 niet vinden van die zit in het route pakket van frankfurt koblenz, en normaal is het zo met de treinen van christrains, dat ie in de christrains folder zit, maar ik heb daar gezocht en toen vond ik alleen een repaint voor de flirt 3 van christrains zelf, dus ik kan de flirt 3 in de frankfurt koblenz route niet vinden, hij zit ergens verstopt dus weet iemand hoe ik toch aan die folder kan komen?

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy