Jump to content
Heb jij jouw screenshot al ingezonden in de Screenshot van de Maand? I Have you already submitted your screenshot in the Screenshot of the Month competition? ×
  • 0

Route 31 SSN-Rit Langevoort-Westeinde


Erwin71

Question

Hallo,

 

Ik ben nieuw hier en heb sinds kort het spel gekocht, nu loop ik vast bij route 31 (Caterpillar re-engined V100) 

Hoe ik de wissels ook zet, ik kom niet bij de stoomlocomotief die ik moet slepen.

Heeft iemand een goede tip, moet ik bijv. links om of rechts om rijden.

Ik hoor het graag

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

13 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
3 minuten geleden, Sikkenbaas zei:

Ik denk dat hij het over de Retro Canvas Route heeft Sjef.

Klopt. Gevonden.

Het zijn allemaal automatische wissels zie ik. 

Dus als je de opdrachten goed volgt kan het niet missen.

Eerst tanken 

Volg de paarse lijnen in de 2D map dan zie je hoe je moet rijden

image.png

 

image.png

 

image.png

image.png

image.png

 

image.png

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Dan denk ik dat het de "Train Class" betreft ALs de spelerslok niet de klasse "Special" heeft dan zou het wel kunnen werken. Degradeer de trein tot "Stopping Passenger" of "High Speed Freight" want het kan zijn dat er nog een trein voorlangs moet die de gelijke waarde in Class bezit als de Spelerstrein. dan willen de wissels ook niet werken als er twee gelijknamige treinen in het spel zijn die rond dezelfde tijd rijden. 

 

Het is belangrijk om de trein die niet voorlangs moeten een lagere klasse krijgen toebedeeld als de spelerstrein. Als het AI verkeer eerst moet dan moet het ZI verkeer een hogere klasse meekrijgen dan de SpelersTrain. Hierdoo ziet de PC de volgordxe van prioriteiten waardoor de wissels wel gaan werken als verwacht. Wat belangrijk is is dat de Player Train nooit als Special moet worden aangemerkt. Hierdoor raakt de PC in de war en blijft de rijweg voor een andere Ai trein ingelegd.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

het is een bestaand scenario van de Retro Canvas Route.

Je koppelt aan de achterzijde van de stoomtrein opstelling.

Scenario werkt prima. De vraagsteller wilde een eigen pad maken blijkbaar en dat kan niet. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy