Jump to content
Heb jij jouw screenshot al ingezonden in de Screenshot van de Maand? I Have you already submitted your screenshot in the Screenshot of the Month competition? ×
  • 0

probleem met blender textures


Rob_zeeland

Question

Beste allemaal.

 

Ik ben wat aan het klooien met blender en dat gaat redelijk (tot nu toe dan) maar nu heb ik een probleem met exporteren. 

 

Als ik er 1 complete texture van maak is er geen probleem maar als er 2 textures (materials) zijn dan krijg ik een error. is er iemand die weet hoe ik dit oplos.

 

plaatje met 2 kleuren gaat niet en met 1 kleur gaat wel

error1.jpg.8a2600b4d5a46f0cb42e29211aba26d1.jpg

blender01.jpg

blender02.jpg

Link to comment
Share on other sites

3 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

@Frison Dankjewel alvast voor het mee denken/kijken.

 

Ik wil graag iets van tekst of wat anders kunnen plaatsen op het bord maar als ik 1 texture/kleur voor alles doe en ik ga iets van tekst plaatsen dan staat het overal dus zowel iets op de palen als op het vlak van het bord vandaar dat ik een texture wilde maken voor alleen de palen en voor alleen het vlak stuk..maar dit krijg ik niet geëxporteerd.

 

ik heb het even gestuurd..zie PM

Edited by Rob_zeeland
Link to comment
Share on other sites

  • 0

erg bedankt voor je antwoord. het is een hoop info waar ik mee aan de gang moet. ik ga proberen dit stap voor stap uit te zoeken en dan hoop ik dat het goed komt. uiteindelijk hoop ik ook mooiere assets te maken dan een bordje..maar ik moet ergens beginnen ? 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy