Jump to content
Heb jij jouw screenshot al ingezonden in de Screenshot van de Maand? I Have you already submitted your screenshot in the Screenshot of the Month competition? ×
  • 0

Bewegende "balken" in 't Gooi Centaal


RobertL

Question

Beste mensen,

 

Ik krijg als in de route 't Gooi Centraal rij, meestal vanaf Weesp naar Hilversum, op willekeurige plaatsen balken die van links naar rechts bewegen. Nou is 't Gooi Centraal wel een oude route, maar weet iemand wat dit veroorzaakt en/of wat de oplossing is? Ik heb het probleem alleen bij deze route.

 

Ik heb de route al opnieuw geïnstalleerd, cache geleegd, Scenery Quality staat op max en ik heb een goede videokaart (Geforce GTX 1660 Ti).

 

20220731164815_1.thumb.jpg.87f56c71f79f98a3a4dd11dda5bfb9e6.jpg

Link to comment
Share on other sites

1 answer to this question

Recommended Posts

  • 0

Dag Robert,

 

Als je bekend bent met de route-editor zou je dit kunnen proberen:

 

Zwarte vlakken tijdens rijden?
Dat komt omdat er een pakket niet aanstaat in de route. 
Start de route op in de editor en kies uit de lijst met providers RSDL en vink de ISLANDLINE aan. 
Sla de route op en herstart de game, de zwarte vlakken zullen nu weg zijn.
Reden is dat de game assets wil in laden, maar niet mag, waardoor er een 'explosie' asset wordt ingeladen.
 

( Zie treinpunt: https://www.treinpunt.nl/forum/downloads/?sa=details;lid=5673 )

 

Hier staat een uitleg over de route-editor ( sectie providers selecteren ). 

 

Edited by Louke1968
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy