Jump to content
  • 0

Scenario's HvN 1.7


gelijkstroom

Question

Hoi Trainsxp (of Märklin of P.),

Met veel plezier weer jouw update van HvN 1.7 geïnstalleerd. Veel nieuwe scenery tussen Weesp en Hilversum, heel mooi! Maar veel scenario's (vooral BLXT uit de 1.6 versie) geven een foutmelding. Ik zag, dat er nog geen scenario's voor de 1.7 beschikbaar zijn bij de downloads. Komt dat er nog aan? Enne ..... waar is de IJsselbrug bij Zutphen? Bij de downloads heb ik gezocht bij de bruggen, maar kan de brug bij Zutphen niet vinden. Of zit die in een of ander pakket?

Groet, Piet.

20220830161411_1.jpg

Link to comment
Share on other sites

5 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Twee punten die ik wil  benoemen:

  • Heb je alle benodigde payware?
  • Heb je de UKTS bruggen geïnstalleerd? (Je moet effe kijken bij de pagina)

Dus kijk maar eerst effe hier naar.

 

(En tip: het is niet heel handig als je specifieke personen noemt, er zijn vast meer mensen in de community die je willen helpen?)

Edited by truij_treinen
Verbetering x2
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Bedankt voor de feedback heren.

Tsja het is nog een testversie dus is men voorzichtig met scenario's maken waar nog bijkomt dat de update nog heel jong is en er daarom geen tientallen te downloaden zijn.

En ja, dat scenario's van derden nu fouten kunnen bevatten is zeer goed mogelijk na de vele veranderingen.

Trouwens wat heeft de topic titel "scenario's ..." met een missende brug te maken?,  en dat is overigens niet het enigste want de auto's rijden over het gras.

Afijn, de brug is deze: Scenery 4~IJsselbruggen Zutphen 2022, en dat betekent dat je het scenery 4 pakket van Frison al een tijd niet hebt geüpdatet!

 

Ps. truij_treinen, dat zijn mijn alias namen op forums.

 

Edit/

Laat TS_Tools er maar eens op los, dan kom je wellicht nog meer tegen van oa. Frison wat je mist.

 

Edited by Trains-xp
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Okay, ik zal het voortaan wat algemeen houden, maar omdat het om HvN ging, dacht ik dat ik het beste iets aan de maker van de route kon vragen. Intussen ziet het er bij Zutphen een stuk beter uit. Wat de problemen van de scenario's betreft: een deel kan ik zelf oplossen en verder wacht ik wel op de definitieve versie van 1.7.

20220830190124_1.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy