Trophies and Medals Sjef61 2,288 Posted April 5 Share Posted April 5 (edited) al een stukje op weg. losse delen zijn klaar en gekoppeld. En het rijd prima nu .. Edited April 5 by Sjef61 Nieuw plaatje en tekst 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Dutch TrainSimulations 1,709 Posted April 5 Author Share Posted April 5 Ben erg benieuwd!! nog even geduld.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Dutch TrainSimulations 1,709 Posted April 5 Author Share Posted April 5 (edited) 5 uren geleden, Marc D. zei: https://blenderbasecamp.com/how-to-clear-the-transforms-of-your-object/ Dit is wat ik zo snel vond. Frison is wat dat betreft de expert op het gebied van Blender. Drop bij hem de vraag eens. Gelede trams als één voertuig gaat er denk ik raar uitzien in bochten op wegen. En bij opdelen in afzonderlijke bakken worden ze niet als één voertuig door de weg gezien lijkt me. Net nog eens gekeken en het is nu opgelost.. de optie All transforms deed de truc (zie screen) Na dit toegepast te hebben moest ik idd alle faces flippen.. maar dat was zo gefixt.. gelijk ook maar 1_0500 toe gepast.. Edited April 5 by Rob_zeeland 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Dwarsligger 242 Posted April 5 Share Posted April 5 Chillend dat je het gefixt hebt. Ik zei je toch dat zelfs met correcte poly's je model toch binnenstebuiten uit kon komen? Soms kan ook gewoon je projectbestand corrupt raken. Heb wel eens een klein, simpel object met een rarigheidje gehad, ging ik terug naar een backup, deed ik EXACT hetzelfde overnieuw, en dat werkte wel. Heel raar. Over die LODs... zijn de meningen zeker erg uiteenlopend. Toch, Marc? 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Dutch TrainSimulations 1,709 Posted April 6 Author Share Posted April 6 stukje verder en de oude en nieuwe model Dat ziet er toch een stuk anders uit. WIP 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Sjef61 2,288 Posted April 6 Share Posted April 6 Als je het eenmaal door hebt dan wordt het resultaat er ook na. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Dutch TrainSimulations 1,709 Posted April 6 Author Share Posted April 6 (edited) Ik heb de laatste 2 jaar veel auto's geprobeerd maar steeds was het niet goed.. maar er zit nu eindelijk verbetering in.. #ik geef nooit op.. Edited April 6 by Rob_zeeland 3 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals mkasthijs 210 Posted April 6 Share Posted April 6 Goedzo! Door te proberen en te oefenen kom je er wel. Met vallen en opstaan 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Dutch TrainSimulations 1,709 Posted April 7 Author Share Posted April 7 De eerste zijn omgebouwd van de oude naar de nieuwe! 5 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Dutch TrainSimulations 1,709 Posted April 8 Author Share Posted April 8 De Tram is nu een stuk verder, met dank aan @Sjef61 voor het harde werk! nog wat testen en dan komt er een beta online 4 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals RienBranderhorst 50 Posted April 8 Share Posted April 8 Mooi werk Rob en Sjef. Netjes gedaan! 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals mkasthijs 210 Posted April 8 Share Posted April 8 (edited) Zeer netjes Leuke AI toevoeging! Edited April 8 by mkasthijs 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals KevinTrains 26 Posted April 11 Share Posted April 11 Mooi werk! En zeker een leuke toevoeging aan TS 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Dutch TrainSimulations 1,709 Posted April 12 Author Share Posted April 12 WIP! Met draaiende wieken 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals mkasthijs 210 Posted April 12 Share Posted April 12 Cool! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Dutch TrainSimulations 1,709 Posted April 13 Author Share Posted April 13 Weer een stap verder.. 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Dutch TrainSimulations 1,709 Posted April 13 Author Share Posted April 13 (edited) De vrachtwagens zijn klaar tot zover! Ik ga het huidige vrachtwagen pakket van het weekend updaten..De Mercedes Actros vrachtauto's hebben nog geen update..en weet ook nog niet of die er wel kom.. Misschien vervang ik ze wel met de Scania die ik heb gemaakt. edit: de update wacht op goedkeuring.. Edited April 13 by Rob_zeeland 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Sjef61 2,288 Posted April 13 Share Posted April 13 Staan nu online 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals mkasthijs 210 Posted April 13 Share Posted April 13 Wat ik nog wel een keer leuk zou vinden is als de auto's op een snelweg zouden kunnen rijden, maar dan net zoals bij HH, in 1 richting per baan (dus 2 banen, auto's dezelfde richting) En dat ze elkaar inhalen bijvoorbeeld Dat zou een geweldige toevoeging zijn Weet niet of dat kan hoor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Trains-xp 312 Posted April 13 Share Posted April 13 (edited) Het moet mogelijk zijn want op de wegen van RWA, waar bij DS een NL repaint van staat, rijden auto's zoals jij het omschrijft op 4 baan snelwegen. Zou zeggen probeer dat eens op een testbaan met deze wegen. Edited April 13 by Trains-xp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals mkasthijs 210 Posted April 13 Share Posted April 13 Het kan ook zeker, maar heb ik geen idee hoe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Dutch TrainSimulations 1,709 Posted April 16 Author Share Posted April 16 De tram met vehicle bleuprint. 2 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Dutch TrainSimulations 1,709 Posted April 18 Author Share Posted April 18 verbouwen van de boels auto naar een mooier model 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Dutch TrainSimulations 1,709 Posted April 18 Author Share Posted April 18 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Dutch TrainSimulations 1,709 Posted April 20 Author Share Posted April 20 De Brandweer wagens zijn nu ook geupdate naar het nieuwe model. 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts