Jump to content

Recommended Posts

momenteel heb ik iets minder tijd om leuke objecten te maken maar ik heb niet helemaal stil gezeten.. 2 verlaten gebouwen en stalen balken bundels.

20240603210631_1.jpg

20240603210640_1.jpg

20240603210740_1.jpg

• Like 5
  • 3 months later...

Na een tijdje wat minder met TSC & Blender bezig te zijn geweest dan toch weer iets gemaakt..

image.thumb.png.f6daa5fd7e6e628a676ba32bd3bce889.png

• Like 6

Wordt een leuk gebouwtje 
(Ik ben ondertussen ook weer begonnen met kleien t.b.v. mijn eigen route)

• Thanks 1
4 uren geleden, Patrick zei:

Leuk om te zien dat je toch weer wat dingen op pakt. Succes 💪

Ziet er wederom weer goed uit!

THX! Ik begin er wel weer wat in te komen maar besteed er niet meer zo veel tijd aan als voorheen.. Er zit zoveel uur in en heb er zo mijn best voor gedaan maar naar mijn gevoel is er vaak (te) weinig waardering en dan gaat de motivatie naar een dieptepunt..

• Like 1
  • Sjef61 changed the title to Assets van Dutch TrainSimulations

Laat ik stellen dat ik als routebouwer blij ben met jullie en ook andere objectbouwers. Ik denk dat ik jullie de beste waardering kan geven door die mooie objecten in mijn route op te nemen. Maar zoals Sjef het zegt het moet in eerste plaats voor jezelf leuk zijn, het is tenslotte een hobby en geen werk. 

• Like 2
  • Thanks 2

Final. 1 versie compleet met de bestrating en 1 zonder. verder zal ik de Avia pomp ook los er bij doen zodat ie overal afzonderlijk geplaatst kan worden

20240922202058_1.jpg

20240922202147_1.jpg

20240922202203_1.jpg

20240922204546_1.jpg

Edited by Dutch TrainSimulations
  • Like 8

Zeer fraai!
is het ook mogelijk die wasbox los te doen?
In Zwolle staat namelijk een wasbox los relatief dichtbij het spoor.

" Er zit zoveel uur in en heb er zo mijn best voor gedaan maar naar mijn gevoel is er vaak (te) weinig waardering en dan gaat de motivatie naar een dieptepunt."

Probeer het inderdaad voor jezelf te doen. Misschien lees je de waardering niet altijd of straalt men dat niet altijd uit, maar als  je objecten in een route worden meegenomen en is dat juist DE waarderlng dat de routebouwer zere content is met jouw assets.

En ik gebruik ze ontzettend veel! 😄
Dus mijn/onze dank is zeer zeer groot! 😄 😄

• Like 1
  • Thanks 1

De wasbox zal ik er wel los bij doen dat is geen probleem. 

als ik nog wat objecten er bij gemaakt heb zal ik mijn pakket weer updaten.

• Like 1
  • Thanks 1
Op 23-9-2024 om 17:17, mkasthijs zei:

" Er zit zoveel uur in en heb er zo mijn best voor gedaan maar naar mijn gevoel is er vaak (te) weinig waardering en dan gaat de motivatie naar een dieptepunt."

Probeer het inderdaad voor jezelf te doen. Misschien lees je de waardering niet altijd of straalt men dat niet altijd uit, maar als  je objecten in een route worden meegenomen en is dat juist DE waardering dat de routebouwer zeer content is met jouw assets.

En ik gebruik ze ontzettend veel! 😄
Dus mijn/onze dank is zeer zeer groot! 😄 😄

Sluit ik mij geheel bij aan!

Ik denk dat Je hebt een grotere fanclub hebt dan je beseft Rob! 😁❤️

• Thanks 2
  • Haha 1

Deze had ik nog niet. dit is gelijk de eerste met een nieuw model tank. t.z.t. ga ik de andere ook bijwerken.

image.png.1f2393e687f71089f25f75734b13e2be.png

• Like 5
Posted (edited)

Mijn auto's zijn bijna klaar! ze hebben nu allemaal een vehicle bleuprint en er zijn van elk een variant met night textures en zonder (ON/OFF)

edit: ik heb een versie geüpload en wacht op goedkeuring.  voor vragen en opmerkingen kan je er een bericht achterlaten of via PM

20241004204936_1.jpg

Edited by Dutch TrainSimulations
  • Like 4